AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg kjenner at jeg er veldig frustrert. Jeg er delvis sykemeldt og hadde planlagt en ferieuke i juli som jeg virkelig trengte. Alt var avtalt, og jeg bestilte flybilletter og la planer med familien. Men nå, rett før det nærmer seg, får jeg beskjed fra arbeidsgiver om at det ikke passer likevel på grunn av bemanning. Jeg sa ja til å være fleksibel – igjen – men jeg merker at jeg angrer. Det skjer hver gang det er noe som må tilpasses, og det er alltid jeg som må gi meg. Jeg føler meg presset, og det går utover helsen min. Ferien jeg skal ha i oktober står fortsatt, men det er altfor lenge til. Jeg trenger en pause nå. Jeg blir bare mer og mer stresset, og det føles ikke greit at man ikke kan stole på at avtalt ferie faktisk gjennomføres. Er det noen her som har erfaring med dette – spesielt når man er sykemeldt 50 prosent og har behov for forutsigbarhet? Hvordan setter man grenser uten å bli stemplet som "vanskelig"? Anonymkode: b3920...ed2 0 Siter
frosken Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Dersom du har fått godkjent ferieuken i juli tidligere og har bestilt flybilletter og lagt andre planer, så synes jeg du skal snakke med arbeidsgiver en gang til og be om å få gjennomføre den avtalte ferieuken. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg hadde heller ikke sagt ja her. Jeg hadde sagt at beklager, jeg har allerede bestilt flybiletter så jeg kan ikke flytte på ferien. Du må ikke gi deg, du må sette grenser for deg selv. Hvis noen synes du er vanskelig pga det så er det deres problem. Anonymkode: e7b7a...e89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg hadde heller ikke sagt ja her. Jeg hadde sagt at beklager, jeg har allerede bestilt flybiletter så jeg kan ikke flytte på ferien. Du må ikke gi deg, du må sette grenser for deg selv. Hvis noen synes du er vanskelig pga det så er det deres problem. Anonymkode: e7b7a...e89 Jeg fikk oppfyllt ferien etter å ha pratet med han nå 😊 Anonymkode: b3920...ed2 2 Siter
Drømmeautomat Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Bra. Du må ikke godta endringer når ferien allerede er godkjent og billetter bestilt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Skal de kreve eu jobber må de betale tilbake ferien. Anonymkode: caf1e...61a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.