AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg ser bare frem til å kunne legge meg... Skulle ønske jeg hadde mer mening i livet. Anonymkode: 397f5...bb2 0 Siter
Vendi Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ser gjerne fram til å stå opp til den første kaffekoppen, sjekke nyheter, m.m. Så avgjør formen videre hvordan dagen blir. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden jeg og ser frem til den første kaffekoppen og en røyk, ellers er det alltid godt å legge seg om kvelden og noe jeg ser frem til. nå har jeg begynt på heksemesteren, det er koselig å lese i den om kvelden. 0 Siter
Sokk Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Absolutt ikke. Livet er jo stort sett både krevende og strevsomt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Nei, jeg vil aldri stå opp. Anonymkode: 2e9ac...0a9 0 Siter
Vhanja Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sånn bortsett fra at jeg ikke liker å stå opp til vekkerklokken så ser jeg frem til å starte på en ny dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg har funnet meningen med livet mitt, så jeg gleder meg til ny dag alltid. Om du ikke har noe mening med livet ditt, da må du søke og lete til du finner en mening med livet ditt. Anonymkode: e5115...b5f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.