Worriesome Plenty 2 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hver gang det er noe om at nå blir det varmt, så presenteres det som en gladnyhet. Se faksimilen fra nrk.no ovenfor f.eks.. Det er ikke noe alternativ for oss som ikke synes det er deilig med varme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sommervarme i Norge? Den opplever man ikle her til lands. Anonymkode: 06b06...c0a 0 Siter
hildemariee12 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden hvorfor synes du ikke det er noe deilig med varme? 0 Siter
Glitter Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg synes det er veldig godt med sol og varme. Men det er helt sikkert individuelt. Tror dog at majoriteten liker sommer og sol. 0 Siter
Vhanja Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg liker heller ikke varme. Synes det er vakkert å se ut når det er grønt og sol, men orker ikke være ute i varmen. Da holder jeg meg inne bak en vifte. Men jeg forstår jo at jeg er i mindretall og at de fleste liker varme. 0 Siter
Osten Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sommeren er fin den, men er ikke så glad i sola jeg, det blir så varmt 🤪puh, heldigvis bor jeg et sted der det er forholdsvis mye vind. Det kjøler godt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg elsker sol og varme når jeg er på hytta, da sitter jeg ute i timesvis og hører på radio, leser og hører på fuglene. Hater det når jeg er i min kokvarme leilighet i byen og naboene bråker på verandaen. Anonymkode: cec2d...806 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Norge trenger sol og varme, ikke så ofte det kommer så slutt å klag. Anonymkode: 641f1...c02 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Hver gang det er noe om at nå blir det varmt, så presenteres det som en gladnyhet. Se faksimilen fra nrk.no ovenfor f.eks.. Det er ikke noe alternativ for oss som ikke synes det er deilig med varme. Jeg vil gjerne ha litt varme, men 22-25 grader er nok, varmere enn det blir for varmt for meg. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Takler litt varme på dagtid (22-28 grader) men sliter ekstra med å sove når det også blir varmt på nettene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg liker varme men helst under tredve grader. 0 Siter
Siena Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Personlig synes jeg 23 grader er perfekt sommertemperatur. Hvis det blir for varmt trives jeg best inne, men det blir det sjeldent her jeg bor. Endret 1 time siden av Siena 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.