AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har ett gjentagende problem og det er at jeg fort bekymrer meg for at noe galt har skjedd. Sånn som nå i dag i 13-tiden så sa faren min at han skulle på fjelltur og jeg glemte å spørre hvor han skulle. Nå er klokken 19 så det er jo ganske mange timer siden, og hvis han hadde gått dit han vanligvis bruker å gå til et av fjellene i nærområdet så hadde jeg begynt å bekymre meg siden han ikke har kommet tilbake enda, men det kan jo hende han har kjørt lenger vekk og gått på en lengre fjelltur. Og da er det jo ikke så rart at det har tatt tid. Kan jo hende at det har andre forklaringer også, som at han bestemte seg for å dra innom noen bekjente på veien hjem eller noe sånt. Jeg bare lurer, hvordan kan man slutte å bekymre seg sånn? Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg bekymrer meg også for om det faktisk skulle bli leteaksjon for da vet man jo egentlig ikke helt hvor man skal starte å lete siden han ikke sa hvor han skulle. TS Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Og jeg kunne sikkert sendt en sms eller ringt, men føler det bare forer opp under redselen for at noe galt har skjedd og at man må sjekke. TS Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og jeg kunne sikkert sendt en sms eller ringt, men føler det bare forer opp under redselen for at noe galt har skjedd og at man må sjekke. TS Anonymkode: 12b6a...e90 Jeg ringer hvis jeg syns mannen er for sent hjem fra en fjelltur men det har alltid vært ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Jeg ringer hvis jeg syns mannen er for sent hjem fra en fjelltur men det har alltid vært ok. Ja, det er jo stort sett alltid ok heldigvis. Når tenker du det er innafor at jeg sender en sms og spør om alt er bra? Det er jo fint vær og lyst lenge nå så det er jo ikke noe hast sånn sett, sånn egentlig. Hvis han har kjørt ett stykke og gått ett stykke også så er det jo en naturlig forklaring på at han har brukt en stund. Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er jo stort sett alltid ok heldigvis. Når tenker du det er innafor at jeg sender en sms og spør om alt er bra? Det er jo fint vær og lyst lenge nå så det er jo ikke noe hast sånn sett, sånn egentlig. Hvis han har kjørt ett stykke og gått ett stykke også så er det jo en naturlig forklaring på at han har brukt en stund. Anonymkode: 12b6a...e90 Det er jo bare å sende en melding, ikke godt å gå og bekymre seg heller. Jeg pleier å se for meg det verste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Det er jo bare å sende en melding, ikke godt å gå og bekymre seg heller. Jeg pleier å se for meg det verste. Ja, jeg vurderer å sende melding snart, er bare redd for å være masete. Og ja, jeg ser også pleier se for meg det verste dessverre, er ganske plagsomt og slitsomt. TS Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg vurderer å sende melding snart, er bare redd for å være masete. Og ja, jeg ser også pleier se for meg det verste dessverre, er ganske plagsomt og slitsomt. TS Anonymkode: 12b6a...e90 Ja det er slitsomt det, det går som regel bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ja det er slitsomt det, det går som regel bra. Ja, det gjør det jo. Og det er jo egentlig ganske unødvendig å bekymre seg før noe ille faktisk har skjedd. Men vi mennesker er kanskje sånn? At vi lett bekymrer oss? TS Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det gjør det jo. Og det er jo egentlig ganske unødvendig å bekymre seg før noe ille faktisk har skjedd. Men vi mennesker er kanskje sånn? At vi lett bekymrer oss? TS Anonymkode: 12b6a...e90 Ja jeg bekymrer meg for alt mulig når det er noe eller noen jeg er glad i skal noe. Har gad da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Ja jeg bekymrer meg for alt mulig når det er noe eller noen jeg er glad i skal noe. Har gad da. Gad? Anonymkode: 12b6a...e90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gad? Anonymkode: 12b6a...e90 Generell angstlidelse Anonymkode: 11c00...037 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.