Gå til innhold

kjedelig å være middelmådig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har innsett at jeg mulig også sikkert bare er middelmådig. Men det er deprimerende. Ble litt mobbet som barn og langt ut i tenårene til jeg flyttet fra stedet. Fikk det fort bra andre steder. Men karrieremessig er jeg ikke noe bedre enn mobberne og jeg er faktisk sint på dem fordi jeg føler meg tvunget til å være en av dem. Vi er tross alt fra samme sted. 

Føltes befriende å dra fra og tanken på å gjøre alt bedre var befriende. Men så har jeg liksom ikke klart så mye og har sånne begrensninger som gjør at jeg ikke har så mye makt. Jeg hater måten jeg er skapt på og for å ikke være smart nok. Bare et kjipt vanlig middelmådig menneske.. Det er bare ikke interessant nok.

Anonymkode: cd5fc...93b

Skrevet

Jeg er middelmådig og stortrives med det. Dvs, jeg har kunnskap og kompetanse innenfor enkelte områder som er høyere enn middelmådig. Men så har jeg også kunnskap og kompetanse innenfor andre områder som er lavere enn middelmådig. Og generelt sett er livet mitt temmelig middelmådig med leilighet, samboer, kontorjobb og interesser som trening og gaming.

Og jeg elsker det. Det er faktisk ganske befriende å ikke ha de største ambisjoner også. De fleste mennesker er jo middelmådige.

Hvorfor skal man være interessant? Hvem skal man være interessant for? 

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Jeg er middelmådig og stortrives med det. Dvs, jeg har kunnskap og kompetanse innenfor enkelte områder som er høyere enn middelmådig. Men så har jeg også kunnskap og kompetanse innenfor andre områder som er lavere enn middelmådig. Og generelt sett er livet mitt temmelig middelmådig med leilighet, samboer, kontorjobb og interesser som trening og gaming.

Og jeg elsker det. Det er faktisk ganske befriende å ikke ha de største ambisjoner også. De fleste mennesker er jo middelmådige.

Hvorfor skal man være interessant? Hvem skal man være interessant for? 

Det er ikke annet en positivt om du trives med det. 
Det er ikke hvorfor og hvem skal jeg være interessant for. Det er mer at jeg har trang til å bryte et mønster. Har alltid irritert meg over at det samme bare går igjen og går igjen. Klarer vi ikke finne på noe nytt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke annet en positivt om du trives med det. 
Det er ikke hvorfor og hvem skal jeg være interessant for. Det er mer at jeg har trang til å bryte et mønster. Har alltid irritert meg over at det samme bare går igjen og går igjen. Klarer vi ikke finne på noe nytt?

Du kan gjerne bryte ditt mønster og gjøre noe nytt. Det er opp til deg. :) 

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har innsett at jeg mulig også sikkert bare er middelmådig. Men det er deprimerende. Ble litt mobbet som barn og langt ut i tenårene til jeg flyttet fra stedet. Fikk det fort bra andre steder. Men karrieremessig er jeg ikke noe bedre enn mobberne og jeg er faktisk sint på dem fordi jeg føler meg tvunget til å være en av dem. Vi er tross alt fra samme sted. 

Føltes befriende å dra fra og tanken på å gjøre alt bedre var befriende. Men så har jeg liksom ikke klart så mye og har sånne begrensninger som gjør at jeg ikke har så mye makt. Jeg hater måten jeg er skapt på og for å ikke være smart nok. Bare et kjipt vanlig middelmådig menneske.. Det er bare ikke interessant nok.

De fleste er jo helt middelmådig og lever godt med det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...