AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg må regne ut hvor mye jeg totalt kommer til å tjene ett år. Det er 5 ukers ferie. Hva blir da total lønn? -Er det årslønn delt på 12, ganger 11 (måneder), pluss 12% av årslønna i feriepenger? Anonymkode: 6938c...9bc 0 Siter
Lillemus Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg må regne ut hvor mye jeg totalt kommer til å tjene ett år. Det er 5 ukers ferie. Hva blir da total lønn? -Er det årslønn delt på 12, ganger 11 (måneder), pluss 12% av årslønna i feriepenger? Anonymkode: 6938c...9bc Hvis du har årslønna der, hvorfor skal du regne den ut en gang til...??? Årslønna er jo det du tjener på ett år. Eller misforstår jeg helt det du sier? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Lillemus skrev (1 time siden): Hvis du har årslønna der, hvorfor skal du regne den ut en gang til...??? Årslønna er jo det du tjener på ett år. Eller misforstår jeg helt det du sier? Trodde årslønna deles på 12 måneder og ganges med antall måneder man ikke har ferie, slik jeg har skjønt det. Så får man i tillegg feriepenger. Anonymkode: 6938c...9bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trodde årslønna deles på 12 måneder og ganges med antall måneder man ikke har ferie, slik jeg har skjønt det. Så får man i tillegg feriepenger. Anonymkode: 6938c...9bc Men vet du ikke hva du har i årslønn i utgangspunktet? Har du forsøkt å google dette? Anonymkode: 68af3...300 0 Siter
Lillemus Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trodde årslønna deles på 12 måneder og ganges med antall måneder man ikke har ferie, slik jeg har skjønt det. Så får man i tillegg feriepenger. Anonymkode: 6938c...9bc Det virket som om du hadde årslønna ettersom du skulle dele den osv, så jeg skjønte ikke helt hva du mente. 🙂 0 Siter
laban Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Trodde årslønna deles på 12 måneder og ganges med antall måneder man ikke har ferie, slik jeg har skjønt det. Så får man i tillegg feriepenger. Jeg vet ikke helt hva det er du skal oppgi, men kanskje du finner noe oppklarende her: https://krifa.no/nyheter/er-feriepenger-inkludert-i-arslonnen/ https://www.reddit.com/r/Norway/comments/1eglkds/feriepenger_inkludert_eller_ekskludert_i_årslønn/ (regnestykket midt på siden) Husk på at feriepenger tjenes opp året før de utbetales. Så hvis det er store forskjeller, kan du ikke bruke nåværende årslønn for å beregne årets feriepengeutbetaling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.