AnonymBruker Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Jeg tenker, det er jo ikke all verdens aktivitet her inne, kan det føre tilslutt til at forumet legges ned?.... Anonymkode: 55459...f92 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Jeg håper ikke det, men få internettsider varer evig. Anonymkode: fc371...bef 0 Siter
Admin Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Jeg kan såklart ikke love noe for flere år i fremtiden, men slik situasjonen er nå er det ikke noen tanker om dette. Ja, det er ett lite forum med ikke veldig mange aktive brukere, men det er også årevis med kunnskap, tråder, informasjon, erfaringer o.s.v. som ligger i bunn her. Som med de aller fleste av forumene våre så kommer trafikken hovedsakelig fra søkeresultater, altså at folk søker etter ting på google. Og det er det som holder oss gående, også Kvinneguiden. Så det er pr nå ikke noe dere trenger å bekymre dere over 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.