AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Er det teit å spørre om sjefen kan få noen til å stille for meg i morgen mot at jeg tar deres vakt på fredag? så de slipper å betale enda en dag sykepenger. Er borte fra jobb på min 2.dag i dag. er ikke dette litt irriterende for å jobben egentlig? de må finne noen til å erstatte den som er syk, i tillegg må det betales lønn til den som er syk selv om den ikke er på jobb. Anonymkode: 32fed...f9f 0 Siter
Lillemus Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det teit å spørre om sjefen kan få noen til å stille for meg i morgen mot at jeg tar deres vakt på fredag? så de slipper å betale enda en dag sykepenger. Er borte fra jobb på min 2.dag i dag. er ikke dette litt irriterende for å jobben egentlig? de må finne noen til å erstatte den som er syk, i tillegg må det betales lønn til den som er syk selv om den ikke er på jobb. Anonymkode: 32fed...f9f Ja, det er teit. Du skal IKKE jobbe inn dine egne sykedager! Ikke undergrav systemet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Lillemus skrev (1 time siden): Ja, det er teit. Du skal IKKE jobbe inn dine egne sykedager! Ikke undergrav systemet. men da sparer jobben penger? er det å undergrave systemet å bytte en vakt med en annen? Eller får jobben en slags støtte selv om pengene går ut av den? Siden det er bare 2 dager enda så er ikke nav innblandet. Anonymkode: 32fed...f9f 0 Siter
Lillemus Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men da sparer jobben penger? er det å undergrave systemet å bytte en vakt med en annen? Eller får jobben en slags støtte selv om pengene går ut av den? Siden det er bare 2 dager enda så er ikke nav innblandet. Anonymkode: 32fed...f9f Gjør som du vil, jeg kommer aldri til å "jobbe inn" sykedager i alle fall. Å bytte vakt fordi man skal delta på noe og det ikke passer i forhold til arbeidstiden er noe helt annet enn å bytte fordi man er syk. Hvorfor skal du jobbe ekstra fordi du er syk? I mitt hode er det helt urimelige å skulle bytte vakter når jeg er syk for at arbeidsgiver skal spare penger, er det bare jeg som tenker sånn??? Om jeg skulle gjort det så skulle sannelig arbeidsgiver gjort enormt mye for meg til gjengjeld! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lillemus skrev (1 time siden): I mitt hode er det helt urimelige å skulle bytte vakter når jeg er syk for at arbeidsgiver skal spare penger, er det bare jeg som tenker sånn??? Nei, jeg er helt enig med deg. Det skulle bare mangle. Anonymkode: 5c1b8...875 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.