Gå til innhold

Besøk av elskeden i helgen-hvordan gjøre helgen uforglemmelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Joyce De Marci

Min kjæreste elskede besøker meg neste helg, og jeg vil så gjerne gjøre helgen romantisk, magisk, sensuell og sanselig.

Trenger tips om alt mulig. Fra mat til belysning til leker og kyssetips:)og ting jeg ikke engang kan komme på...

Fortsetter under...

Gjest Joyce De Marci

Slike helger finnes ikke -og forsøker man å skape dem så er man garantert at det går til helvete.

Er det ikke slik det fungerer da?

Joda, de finnes:)

Jeg har hatt flere, synd du har gått glipp av slike Jacob.

Men nå trenger jeg altså noen nye ideer, sikker på at du ikke har noen?

Gjest egenpleie

Uansett hva du finner på av mat, stearinlys osv. så er det viktigste at du selv kommer i stemning.

Sett av flere timer før han kommer til å pleie deg selv. Ta et deilig bad, ansiktsmaske, hårkur (eller hårfarge hvis du trenger det), hårfjerning (og husk bikinilinjen ++), samtidig som du fantaserer og bygger opp forventningene til kvelden.

Når du ligger der og har det deilig, så kommer garantert ideene på løpende bånd... Litt selvkos skader nok ikke det heller for den store lysten.

Noe nytt undertøy eller kanskje en frekk overraskelse vil helt sikkert gjøre susen. Å sitte truseløs en hel kveld kan gjøre underverker. Eller å kle deg søtt og nusselig ytterst, og frekt innerst (skinn/lakk).

"Faren" med denne oppbyggingen på forhånd kan være at du kaster deg over ham med en gang han kommer inn døra... Men har du flere overaskelser på lur, så er jo det ingen hindring...

Hm, skulle ønske vi hadde en barnefri helg snart...

Lykke til!

Annonse

Gjest Joyce De Marci

Dekk på med rosa lys og duk. Så biter du ham.

...høres bra ut:)

Nå er jeg redd du mente den type biting der jeg kaster meg over ham, legger ham bakover i sofaen og tar ett kraftig jafs av armen hans mens han hyler, men det gjør ingenting. Jeg tror jeg biter ham litt forsiktig, så kan det fint gjøre susen..

Gjest Joyce De Marci

Uansett hva du finner på av mat, stearinlys osv. så er det viktigste at du selv kommer i stemning.

Sett av flere timer før han kommer til å pleie deg selv. Ta et deilig bad, ansiktsmaske, hårkur (eller hårfarge hvis du trenger det), hårfjerning (og husk bikinilinjen ++), samtidig som du fantaserer og bygger opp forventningene til kvelden.

Når du ligger der og har det deilig, så kommer garantert ideene på løpende bånd... Litt selvkos skader nok ikke det heller for den store lysten.

Noe nytt undertøy eller kanskje en frekk overraskelse vil helt sikkert gjøre susen. Å sitte truseløs en hel kveld kan gjøre underverker. Eller å kle deg søtt og nusselig ytterst, og frekt innerst (skinn/lakk).

"Faren" med denne oppbyggingen på forhånd kan være at du kaster deg over ham med en gang han kommer inn døra... Men har du flere overaskelser på lur, så er jo det ingen hindring...

Hm, skulle ønske vi hadde en barnefri helg snart...

Lykke til!

Gode råd. Takk.

Du har helt rett, og jeg pleier som oftest å stresse rundt og hopper i dusjen fem minutter etter at han skulle ha kommet og er helt forvirret når han først ankommer:)

(sist gang hylte jeg da jeg så ham, fordi han stod i gangen mens jeg dusjet og jeg hørte ikke at han kom:))

...høres bra ut:)

Nå er jeg redd du mente den type biting der jeg kaster meg over ham, legger ham bakover i sofaen og tar ett kraftig jafs av armen hans mens han hyler, men det gjør ingenting. Jeg tror jeg biter ham litt forsiktig, så kan det fint gjøre susen..

Du har skjønt det!

Gjest frk teddy

Joda, de finnes:)

Jeg har hatt flere, synd du har gått glipp av slike Jacob.

Men nå trenger jeg altså noen nye ideer, sikker på at du ikke har noen?

Fyll badekaret med varmt, deilig vann og tenn ti-tjue-tretti stearinlys rundt på badet + husk en flaske vin.

Etter (evt før) badet er jo bekledingen viktig + en god middag...

Ah, det hele kommer vel an på hva slags person han er. Uansett hva du finner på, så blir det helt sikkert romantisk og koselig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...