Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fonzie

Hei!

Et problem som blir større og større for tiden er folks avhengighet til alle pengespillautomatene som står strødd rundt på kjøpesentre over hele landet. Stadig flere spiller fra seg gård og grunn i søken av "den store" gevinsten, og min far er dessverre noen steg på vei dit. Hva med å opprette en egen spilleavhengighetsgruppe her på DOL, hvor det er mulig å få noen tips til hvordan å håndtere venner og familie som er spillegale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49359-ny-forumgruppe-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fremmer herved forslag om at man etablerer et Forum For Finanser, populært kalt FFF.

Alle har jo et forhold til penger, hva enten man er på debet- eller kreditsiden her i livet.

Alle disse sykdomsforumene er det vel ingen som gidder å gå innom likevel. (Jeg innrømmer at jeg var innom for å se på stoff om en liktorn for tre år tilbake).

Jeg fremmer herved forslag om at man etablerer et Forum For Finanser, populært kalt FFF.

Alle har jo et forhold til penger, hva enten man er på debet- eller kreditsiden her i livet.

Alle disse sykdomsforumene er det vel ingen som gidder å gå innom likevel. (Jeg innrømmer at jeg var innom for å se på stoff om en liktorn for tre år tilbake).

FFF står for Fokus Festlige Folk, en klubb jeg var med i da jeg var 11-12 år.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...