Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har tydeligvis ikke vært bare meg som har sklidd helt ut i sommer etter aktiviteten her inne å dømme. 😂 Nå har jeg begynt med yogaen min igjen og det føles deilig for kroppen! Stolyoga denne gangen, høres kanskje slapt ut, men jeg skal love at svetten renner på en god del av øktene!

Tirsdag - 20 min stolyoga

Torsdag - 20 min stolyoga + 10 min skoliose-stretch-yoga

Søndag - 20 min stolyoga + 20 min skolioseyoga

Skrevet

Har ikke sklidd helt ut, på de 5 siste ukene har jeg trent fra 1-3 ganger i uka og den uka med 1 gang så havnet jeg på sykehuset pga hjertet. Har vært ekstra sliten (også pga varmen) så er tross alt fornøyd.  Har fått beskjed om å fortsette å trene, men ikke presse meg ved begynnende smerter.  

Denne uka har det blitt 3 økter styrke på treningssenteret.  Har trent nesten like hardt som vanlig, men har hatt litt lengre pauser mellom øvelsene. 

Mandag : Treningssenteret.  Styrke i 60min.

Onsdag  : Treningssenteret. Styrke i 60min.

Lørdag : Treningssenteret. Styrke i 70min.

Målet mitt nå er å greie og fortsette styrketreningen, men også å få syklet litt på ergometersykkel. Og hvis jeg greier å komme meg i svømmebassenget, så skal jeg være hoppende glad (det er basseng på treningssenteret jeg går på) Egentlig så trives jeg på treningssenteret.  Har nå gått der såpass mye at enkelte har begynt å hilse og noen prater litt med meg. Da blir det litt sosialt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...