Gå til innhold

Temptations Island - please

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener å ha lest i avisen for lenge siden at de andre jentene har smuglet brev i all hemmelighet til kjærestene sine, ved hjelp av kamerateamet. Sara fikk ikke vite om dette og dermed fikk hun heller ikke sendt noe brev, og hun var redd for hva kjæresten hennes ville tro når alle de andre fikk brev bortsett fra ham.

Kan det være dette det gjelder? Men det er lenge siden jeg leste dette i avisen...

Mener å ha lest i avisen for lenge siden at de andre jentene har smuglet brev i all hemmelighet til kjærestene sine, ved hjelp av kamerateamet. Sara fikk ikke vite om dette og dermed fikk hun heller ikke sendt noe brev, og hun var redd for hva kjæresten hennes ville tro når alle de andre fikk brev bortsett fra ham.

Kan det være dette det gjelder? Men det er lenge siden jeg leste dette i avisen...

ahaa, skjønte det var noe i den gata der. Eneste er at jeg misstenkte at de hadde vært hos typen sin å "fått seg en beta". Så er det et fattig brev som hun tar så på vei av. Hmmm, hvorfor kunne ikke hun få være med på det da?

*grubler fortsatt*

ahaa, skjønte det var noe i den gata der. Eneste er at jeg misstenkte at de hadde vært hos typen sin å "fått seg en beta". Så er det et fattig brev som hun tar så på vei av. Hmmm, hvorfor kunne ikke hun få være med på det da?

*grubler fortsatt*

Sikkert fordi de andre jentene er noen jævla bitcher!

Jeg tror faktisk det er det det er.. Hva annet kan det være? :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...