Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sånn passe fornøyd.  Har riktignok greid 3 økter, men en av de ble litt kort. Var i elendig form den dagen, så jeg greide ikke å motivere meg til mer. Greide heller ikke å komme meg i bassenget, men satser på å greie det neste uke.  For å greie og trene, så tar jeg nitro rett før treningen, da går det ganske bra. 

Mandag : Treningssenteret.  Styrke i 70min.

Onsdag : Treningssenteret.  Styrke i 40min.

Fredag : Treningssenteret.  Trent styrke med PTen i 55min.

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble to yogaøkter denne uka, det er travle dager for tiden. Nå begynner ridekurset igjen i uka som kommer, så da blir det den treningen i alle fall. :D 

påskelilje
Skrevet

Takk for pushing til å trene! Det ble to gode økter styrketrening på meg denne uka!

Skrevet

En veldig hard løpeøkt sammen med andre (intervall opplegg) pluss en kose-løpetur alene. Til sammen 16 km

I tillegg gikk jeg en tur på ca 4 km i dag. 

Nicklusheletida
Skrevet

Det ble 3 økter på Evo med styrketrening. 

2 av dem med kondisjonstrening på tredemølle først. Den tredje gangen stakk jeg innom og tok bare noen økter på 20 min etter at samboer og jeg hadde vært på gåtur. 

Det ble litt mindre trening enn hva som var planen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...