AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Selv på guttetur med kronprinsen voldtar han sitt offer! https://www.dagbladet.no/nyheter/pa-bar-med-kronprinsen-for-pastatt-overgrep/83480876 Quote På bar med kronprinsen før påstått overgrep Marius Borg Høiby er tiltalt for å ha voldtatt en kvinne i Lofoten i 2023. Få timer tidligere, ble han og kronprins Haakon observert sammen på en bar i Henningsvær. Anonymkode: 3f1fe...f2f 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Uansett om de muligens kunne gjort ting annerledes i Marius' oppvekst synes jeg inderlig synd på kronprinsparet som må stå i dette i offentlighetens søkelys. Endret 1 time siden av Ekstra 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg syns monarkiet bør avskaffes etter kong Harald. Anonymkode: 7f72b...09f 0 Siter
Lillemus Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Ekstra skrev (38 minutter siden): Uansett om de muligens kunne gjort ting annerledes i Marius' oppvekst synes jeg inderlig synd på kronprinsparet som må stå i dette i offentlighetens søkelys. Enig. Og hvorfor snakker ingen om faren? I den grad foreldre skal stilles til ansvar for voksne barns gjerninger bør jo faren stilles til ansvar i minst like stor grad som mor. 1 Siter
Ekstra Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Lillemus skrev (22 minutter siden): Enig. Og hvorfor snakker ingen om faren? I den grad foreldre skal stilles til ansvar for voksne barns gjerninger bør jo faren stilles til ansvar i minst like stor grad som mor. Det er vel ikke unaturlig at mediene er mer interessert i hans mors familie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.