Fru2020 Skrevet 21. august Skrevet 21. august I kveld sa jeg JA til verdens enkleste spørsmål❤️ ......og det beste er at jeg er ikke deprimert så jeg kan kjenne på de gode følelsene tvers igjennom 4 Siter
Lillemus Skrevet 22. august Skrevet 22. august Fru2020 skrev (4 timer siden): I kveld sa jeg JA til verdens enkleste spørsmål❤️ ......og det beste er at jeg er ikke deprimert så jeg kan kjenne på de gode følelsene tvers igjennom Gratulerer!!! ❤️ 1 Siter
morsan Skrevet 23. august Skrevet 23. august Gratulerer! 😄 Jeg vet jo ikke hva saken gjelder – mulig det fremgår av en tråd jeg ikke har lest ennå. Men uansett glad for at du har det bra! 1 Siter
ISW Skrevet 23. august Skrevet 23. august morsan skrev (51 minutter siden): Gratulerer! 😄 Jeg vet jo ikke hva saken gjelder – mulig det fremgår av en tråd jeg ikke har lest ennå. Men uansett glad for at du har det bra! Jeg går ut fra at hun skal gifte seg. Gratulerer @Fru2020 ❤️ 2 Siter
Fru2020 Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august morsan skrev (5 timer siden): Gratulerer! 😄 Jeg vet jo ikke hva saken gjelder – mulig det fremgår av en tråd jeg ikke har lest ennå. Men uansett glad for at du har det bra! Spørsmålet var vil du gifte deg med meg❤️ 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.