stjernestøv Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) Noen som vet om de har tørrfisk på bunnpris, rema eller coop? far min har lyst på det. Må vel på alle butikkene og spørre da. Endret 22. august av stjernestøv 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 22. august Skrevet 22. august Det varierer nok fra butikk til butikk. Jeg ville sagt til far at jeg kjøper tørrfisk hvis de har i den butikken jeg drar til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Drømmeautomat skrev (7 minutter siden): Det varierer nok fra butikk til butikk. Jeg ville sagt til far at jeg kjøper tørrfisk hvis de har i den butikken jeg drar til. Ok. ja kanskje det. 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 22. august Skrevet 22. august Her jeg bor har både Coop og Rema tørrfisk i butikk, men lurer litt på om det kanskje er sånne lokale varer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. august Skrevet 22. august Og det har de ikke her så det er nok lokalt. Men det får man kjøpt i Spania 😉 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Drikkeflaska skrev (5 timer siden): Her jeg bor har både Coop og Rema tørrfisk i butikk, men lurer litt på om det kanskje er sånne lokale varer. Ok fant det på bunnpris og ringte og spurte om det var godt men det var det ikke, de hadde ikke på coop og rema. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Dorthe skrev (4 timer siden): Og det har de ikke her så det er nok lokalt. Men det får man kjøpt i Spania 😉 hadde på bunnpris men han likte det ikke likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.