stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Noen som vet om de har tørrfisk på bunnpris, rema eller coop? far min har lyst på det. Må vel på alle butikkene og spørre da. Endret 5 timer siden av stjernestøv 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det varierer nok fra butikk til butikk. Jeg ville sagt til far at jeg kjøper tørrfisk hvis de har i den butikken jeg drar til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Drømmeautomat skrev (7 minutter siden): Det varierer nok fra butikk til butikk. Jeg ville sagt til far at jeg kjøper tørrfisk hvis de har i den butikken jeg drar til. Ok. ja kanskje det. 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Her jeg bor har både Coop og Rema tørrfisk i butikk, men lurer litt på om det kanskje er sånne lokale varer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Og det har de ikke her så det er nok lokalt. Men det får man kjøpt i Spania 😉 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.