AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Apropos en annen tråd her om hvorvidt leger bør sykmelde eller ikke. Hva sier det om legen til Moxnes at han sykmeldte han fordi han ikke orket å stå i skammen etter å ha blitt fersket i å stjele? Anonymkode: 3fdd8...bd5 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Det sier at han var en god lege som gjorde jobben sin. For en profilert politiker i en mediestorm er en sykemelding i praksis en timeout der media slutter å plage. At politikerne selv bruker dette for å komme unna er en annen ting. Jeg ville selv hatt en lege som gjorde det beste han kunne for meg, ikke en som først og fremst oppfattet seg som en vokter av fellesskapets ressurser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden 5 minutes ago, Drømmeautomat said: Det sier at han var en god lege som gjorde jobben sin. For en profilert politiker i en mediestorm er en sykemelding i praksis en timeout der media slutter å plage. At politikerne selv bruker dette for å komme unna er en annen ting. Jeg ville selv hatt en lege som gjorde det beste han kunne for meg, ikke en som først og fremst oppfattet seg som en vokter av fellesskapets ressurser. Han kunne enkelt unngått hele sirkuset: Droppet oppførselen som tyvradd, og i det minste stå for det han haddegjort – da hadde mediestormen aldri blåst så hardt. Anonymkode: 09c63...8c5 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han kunne enkelt unngått hele sirkuset: Droppet oppførselen som tyvradd, og i det minste stå for det han haddegjort – da hadde mediestormen aldri blåst så hardt. Anonymkode: 09c63...8c5 Han la seg rimelig flat. Og han mista ledervervet. Synes det ikke var så rart han måtte sykmeldes. Tenker han fikk trippel straff i forhold til en anonym tyv. Da han ble hengt ut i media til allés forlystelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden): Han la seg rimelig flat. Og han mista ledervervet. Synes det ikke var så rart han måtte sykmeldes. Tenker han fikk trippel straff i forhold til en anonym tyv. Da han ble hengt ut i media til allés forlystelse. Og ble tatt på nytt noen uker senere med en pakke laks og noe annet småtteri. Han lærte tydeligvis ikke stort av alt styret rundt solbrilletyveriet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.