emilie321 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Dette er det tredje året jeg sier at jeg bør ha ny vinterjakke da den jeg har er gammel og slitt. Har en stormberg jakke som jeg har vært veldig fornøyd med, den har vært varm og god. Nå er den dessverre ganske tynnslitt, så jeg bør få meg en ny en. Kunne tenkt meg en ny stormberg jakke, men er litt usikker. Var inne på nettet å kikket og de jeg fant som kunne være aktuelle, kostet mellom 1200-3000kr. Synes 3000kr er i meste laget, men må kanskje opp i den summen for å få en god jakke og som varer noen år? Hvor kjøper dere vinterjakke og hvor mye kan dere være villig til å gi for en? 0 Siter
Siena Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg kjøper stort sett på salg så har da som oftest ikke betalt mer enn maks 1000 kr. Den jeg har nå er fra North peak kjøpt på Obs, helt greit fornøyd med den. 1 Siter
emilie321 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Siena skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper stort sett på salg så har da som oftest ikke betalt mer enn maks 1000 kr. Den jeg har nå er fra North peak kjøpt på Obs, helt greit fornøyd med den. Jeg liker også best å kjøpe på tilbud, men er stor og da er det ikke alltid like mye å velge i. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden emilie321 skrev (26 minutter siden): Dette er det tredje året jeg sier at jeg bør ha ny vinterjakke da den jeg har er gammel og slitt. Har en stormberg jakke som jeg har vært veldig fornøyd med, den har vært varm og god. Nå er den dessverre ganske tynnslitt, så jeg bør få meg en ny en. Kunne tenkt meg en ny stormberg jakke, men er litt usikker. Var inne på nettet å kikket og de jeg fant som kunne være aktuelle, kostet mellom 1200-3000kr. Synes 3000kr er i meste laget, men må kanskje opp i den summen for å få en god jakke og som varer noen år? Hvor kjøper dere vinterjakke og hvor mye kan dere være villig til å gi for en? For en vinterjakke som passer meg godt, er i god kvalitet og som er tidløs (altså som ikke er så umoderne i løpet av et par år at selv ikke jeg vil bruke den...) så blar jeg gjerne opp 3000,- ja. 1 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Lillemus skrev (Akkurat nå): For en vinterjakke som passer meg godt, er i god kvalitet og som er tidløs (altså som ikke er så umoderne i løpet av et par år at selv ikke jeg vil bruke den...) så blar jeg gjerne opp 3000,- ja. Er jo egentlig enig med deg, men 3000,- er mye penger for meg. Den jakken jeg nå har, er nok iallefall rundt 8år og da blir det ikke så dyrt hvis den varer så lenge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (2 timer siden): Er jo egentlig enig med deg, men 3000,- er mye penger for meg. Den jakken jeg nå har, er nok iallefall rundt 8år og da blir det ikke så dyrt hvis den varer så lenge. Kjøp en på Zizzi.no? Anonymkode: 1540e...29d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.