emilie321 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden På mandag var jeg skikkelig sliten og helt utslått, så da holdt jeg meg stort sett i ro hjemme. Men greide å trene to økter med styrke denne uka + at jeg greide å komme meg i bassenget en dag. Prøvde å begynne med å svømme 100m helt rolig, men det gikk ikke. Fikk vondt i brystet. Så da tok jeg en god pause (5-6min) og så prøvde jeg å svømme rolig 50m og det gikk. Ble i bassenget i en time og svømte kanskje 700-800m tilsammen (med gode pauser) Er veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt greide å komme meg i bassenget. Onsdag : Treningssenteret. Styrke i 60min. Torsdag : Treningssenteret. Var 60min i bassenget. Fredag : Treningssenteret. Styrke i 65min Hvordan har det gått med dere andre? 4 Siter
Soleil70 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er i ferd med å komme meg etter å ha vært syk og sengeliggende i 3-4 uker i sommer, med inntak av drøye doser antibiotika. Har begynt å gå turer og trene yoga igjen, så denne uken ble det en økt med 75 min mediyoga og gåturer på 1,5 time + 75 min + 30 min + 2 timer. Håper på kanskje i hvert fall 1 time med styrke på SATS neste uke + ny yogatime (også på SATS, de har 2 egne yogasrntre her i Oslo). 4 Siter
emilie321 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Soleil70 skrev (6 minutter siden): Jeg er i ferd med å komme meg etter å ha vært syk og sengeliggende i 3-4 uker i sommer, med inntak av drøye doser antibiotika. Har begynt å gå turer og trene yoga igjen, så denne uken ble det en økt med 75 min mediyoga og gåturer på 1,5 time + 75 min + 30 min + 2 timer. Håper på kanskje i hvert fall 1 time med styrke på SATS neste uke + ny yogatime (også på SATS, de har 2 egne yogasrntre her i Oslo). Leit å høre at du har vært syk. Håper du kommer deg raskt på beina. Lykke til! 0 Siter
Soleil70 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden emilie321 skrev (17 minutter siden): Leit å høre at du har vært syk. Håper du kommer deg raskt på beina. Lykke til! Takk! La inn en 25 min Absolution nå, får å få litt mer substans på uka! Det hjelper virkelig å rapportere her 👍 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er ganske fornøyd med uka. Aller mest med dagen i dag. Mandag : Evo- kondisjon tredemølle og styrke fremside lår og rygg/bryst/armer/ skulde. Tirsdag : Det samme som mandag. Torsdag : Det samme som mandag og tirsdag. Lørdag : Gåtur 5 km. Søndag : I dag har jeg gått litt over 2 mil. At ca 15 km av turen var på asfalt kjenner jeg godt på fremsiden av hoftene nå eller mellom fremside lår og hofter / lysken. Var stokk stiv på slutten av turen. Å gå så langt på asfalt gjør vondt. Liker bedre å gå i fjellet. Men fornøyd nå 4 Siter
Soleil70 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Jeg er ganske fornøyd med uka. Aller mest med dagen i dag. Mandag : Evo- kondisjon tredemølle og styrke fremside lår og rygg/bryst/armer/ skulde. Tirsdag : Det samme som mandag. Torsdag : Det samme som mandag og tirsdag. Lørdag : Gåtur 5 km. Søndag : I dag har jeg gått litt over 2 mil. At ca 15 km av turen var på asfalt kjenner jeg godt på fremsiden av hoftene nå eller mellom fremside lår og hofter / lysken. Var stokk stiv på slutten av turen. Å gå så langt på asfalt gjør vondt. Liker bedre å gå i fjellet. Men fornøyd nå Det var en kjempebra uke! 20 km er min "smertegrense", bra jobba 💪 1 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Der ble en litt bra uke. Det drar seg til mot Trondheim Maraton og jeg fikk tatt 3 joggeturer: 5 km på asfalt 10 km på asfalt 6 km i skogen. Alt føles greit, så da er jeg fornøyd. 4 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Grendel skrev (2 minutter siden): Der ble en litt bra uke. Det drar seg til mot Trondheim Maraton og jeg fikk tatt 3 joggeturer: 5 km på asfalt 10 km på asfalt 6 km i skogen. Alt føles greit, så da er jeg fornøyd. Sprek du er som skal løpe maraton Jeg tenkte i løpet av gåturen min i dag at jeg ikke kunne ha løpt et halvmaraton iom at jeg hadde nok med å gå litt over 2 mil Hoftene/ lysken streiker. De blir stive og vonde. Kjennes greit ut igjen nå etter litt hvile. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Joda, er i fint driv med yogaen igjen og kjenner at kroppen har godt av det. Tirsdag - ridetime Torsdag - 10 min romaskin + 20 min yoga Fredag, lørdag og søndag - 35 min yoga (20 min stolyoga + 15 min annen yoga) 2 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (11 minutter siden): Sprek du er som skal løpe maraton Jeg tenkte i løpet av gåturen min i dag at jeg ikke kunne ha løpt et halvmaraton iom at jeg hadde nok med å gå litt over 2 mil Hoftene/ lysken streiker. De blir stive og vonde. Kjennes greit ut igjen nå etter litt hvile. Jeg skal ikke løpe helmaraton. Kun 1/4 (10.5 km). En etappe i et stafettlag. 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Grendel skrev (24 minutter siden): Jeg skal ikke løpe helmaraton. Kun 1/4 (10.5 km). En etappe i et stafettlag. Ok, men sprekt likevel da 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.