Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag var jeg skikkelig sliten og helt utslått, så da holdt jeg meg stort sett i ro hjemme.  Men greide å trene to økter med styrke denne uka + at jeg greide å komme meg i bassenget en dag. Prøvde å begynne med å svømme 100m helt rolig, men det gikk ikke. Fikk vondt i brystet. Så da tok jeg en god pause (5-6min) og så prøvde jeg å svømme rolig 50m og det gikk. Ble i bassenget i en time og svømte kanskje 700-800m tilsammen (med gode pauser) Er veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt greide å komme meg i bassenget.  

Onsdag : Treningssenteret.  Styrke i 60min.

Torsdag : Treningssenteret.  Var 60min i bassenget. 

Fredag : Treningssenteret.  Styrke i 65min

Hvordan har det gått med dere andre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i ferd med å komme meg etter å ha vært syk og sengeliggende i 3-4 uker i sommer, med inntak av drøye doser antibiotika. Har begynt å gå turer og trene yoga igjen, så denne uken ble det en økt med 75 min mediyoga og gåturer på 1,5 time + 75 min + 30 min + 2 timer. Håper på kanskje i hvert fall 1 time med styrke på SATS neste uke + ny yogatime (også på SATS, de har 2 egne yogasrntre her i Oslo). 

Skrevet
Soleil70 skrev (6 minutter siden):

Jeg er i ferd med å komme meg etter å ha vært syk og sengeliggende i 3-4 uker i sommer, med inntak av drøye doser antibiotika. Har begynt å gå turer og trene yoga igjen, så denne uken ble det en økt med 75 min mediyoga og gåturer på 1,5 time + 75 min + 30 min + 2 timer. Håper på kanskje i hvert fall 1 time med styrke på SATS neste uke + ny yogatime (også på SATS, de har 2 egne yogasrntre her i Oslo). 

Leit å høre at du har vært syk. Håper du kommer deg raskt på beina. Lykke til!

Skrevet
emilie321 skrev (17 minutter siden):

Leit å høre at du har vært syk. Håper du kommer deg raskt på beina. Lykke til!

Takk! La inn en 25 min Absolution nå, får å få litt mer substans på uka! Det hjelper virkelig å rapportere her 👍

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med uka. Aller mest med dagen i dag. 

Mandag : Evo- kondisjon tredemølle og styrke fremside lår og rygg/bryst/armer/ skulde.

Tirsdag : Det samme som mandag. 

Torsdag : Det samme som mandag og tirsdag. 

Lørdag : Gåtur 5 km.

Søndag : I dag har jeg gått litt over 2 mil. At ca 15 km av turen var på asfalt kjenner jeg godt på fremsiden av hoftene nå eller mellom fremside lår og hofter / lysken. Var stokk stiv på slutten av turen. Å gå så langt på asfalt gjør vondt. Liker bedre å gå i fjellet. Men fornøyd nå :)

Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Jeg er ganske fornøyd med uka. Aller mest med dagen i dag. 

Mandag : Evo- kondisjon tredemølle og styrke fremside lår og rygg/bryst/armer/ skulde.

Tirsdag : Det samme som mandag. 

Torsdag : Det samme som mandag og tirsdag. 

Lørdag : Gåtur 5 km.

Søndag : I dag har jeg gått litt over 2 mil. At ca 15 km av turen var på asfalt kjenner jeg godt på fremsiden av hoftene nå eller mellom fremside lår og hofter / lysken. Var stokk stiv på slutten av turen. Å gå så langt på asfalt gjør vondt. Liker bedre å gå i fjellet. Men fornøyd nå :)

Det var en kjempebra uke! 20 km er min "smertegrense", bra jobba 💪

Skrevet

Der ble en litt bra uke. Det drar seg til mot Trondheim Maraton og jeg  fikk tatt 3 joggeturer:

5 km på asfalt 

10 km på asfalt 

6 km i skogen.

Alt føles greit, så da er jeg fornøyd.

Nicklusheletida
Skrevet
Grendel skrev (2 minutter siden):

Der ble en litt bra uke. Det drar seg til mot Trondheim Maraton og jeg  fikk tatt 3 joggeturer:

5 km på asfalt 

10 km på asfalt 

6 km i skogen.

Alt føles greit, så da er jeg fornøyd.

Sprek du er som skal løpe maraton :)

Jeg tenkte i løpet av gåturen min i dag at jeg ikke kunne ha løpt et halvmaraton iom at jeg hadde nok med å gå litt over 2 mil :) Hoftene/ lysken streiker. De blir stive og vonde. Kjennes greit ut igjen nå etter litt hvile. 

Skrevet

Joda, er i fint driv med yogaen igjen og kjenner at kroppen har godt av det.

Tirsdag - ridetime

Torsdag - 10 min romaskin + 20 min yoga

Fredag, lørdag og søndag - 35 min yoga (20 min stolyoga + 15 min annen yoga)

Skrevet
Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

Sprek du er som skal løpe maraton :)

Jeg tenkte i løpet av gåturen min i dag at jeg ikke kunne ha løpt et halvmaraton iom at jeg hadde nok med å gå litt over 2 mil :) Hoftene/ lysken streiker. De blir stive og vonde. Kjennes greit ut igjen nå etter litt hvile. 

Jeg skal ikke løpe helmaraton. Kun 1/4  (10.5 km). En etappe i et stafettlag.

Nicklusheletida
Skrevet
Grendel skrev (24 minutter siden):

Jeg skal ikke løpe helmaraton. Kun 1/4  (10.5 km). En etappe i et stafettlag.

Ok, men sprekt likevel da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...