Gå til innhold

Småpartiene?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Hvis du skulle velge ett parti som er blant de som ligger an til å ikke komme på Stortinget, hvilket liker du best? Jeg har sans for flere, men gidder neppe kaste bort stemmen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Kan være en sak jeg er kjempe enig med dem i, men de større partiene favner bredere og har flere saker som er viktige å løfte frem. Jeg synes mange av de minste partiene blir sånne en-saks-partier.

Anonymkode: 66506...6d9

Skrevet (endret)

Dette er ikke svar på spørsmålet, men hvor ble det av Ensomhetspartiet til Else Kåss Furuseth? Tilløp uten hopp? Spesielt (morsomt?) bilde de har på nettsiden sin, der både barn og voksne sitter med røyk i kjeften. 

Jeg har fått med meg at hun fikk kritikk for å kreve honorar for å holde foredrag på et møte, ellers har det vært stille.

Endret av Babette
AnonymBruker
Skrevet
Babette skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke svar på spørsmålet, men hvor ble det av Ensomhetspartiet til Else Kåss Furuseth? Tilløp uten hopp? Spesielt (morsomt?) bilde de har på nettsiden sin, der både barn og voksne sitter med røyk i kjeften. 

Jeg har fått med meg at hun fikk kritikk for å kreve honorar for å holde foredrag på et møte, ellers har det vært stille.

Det er et gammelt familiebilde. Det er Else, broren, søsteren som barn og moren.

Partiet var på Arendalsuka og jeg har sett stand i Oslo så de driver nok på men jeg vet ikke mer enn det. Skal godt gjøres å komme noe sted når de er så små. Partiet til Lippestad ser jeg også lite til, der var det jo en del engasjement ved sist valg, men virker litt mer stille nå.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er et gammelt familiebilde. Det er Else, broren, søsteren som barn og moren.

Partiet var på Arendalsuka og jeg har sett stand i Oslo så de driver nok på men jeg vet ikke mer enn det. Skal godt gjøres å komme noe sted når de er så små. Partiet til Lippestad ser jeg også lite til, der var det jo en del engasjement ved sist valg, men virker litt mer stille nå.  

Ach so. Men det er ikke så smart å blande inn så mye privat i politikken, hun har jo også en rolle som programleder her og der, så det kan lett bli balansekunst i forhold til blanding av roller. 

Personlig har jeg ikke sans for å lage et eget parti med utgangspunkt i én sak. Dette handler jo egentlig om utenforskap og psykisk helse/folkhelse, som bør være med i alle partienes program.

AnonymBruker
Skrevet
Babette skrev (3 minutter siden):

Ach so. Men det er ikke så smart å blande inn så mye privat i politikken, hun har jo også en rolle som programleder her og der, så det kan lett bli balansekunst i forhold til blanding av roller. 

Personlig har jeg ikke sans for å lage et eget parti med utgangspunkt i én sak. Dette handler jo egentlig om utenforskap og psykisk helse/folkhelse, som bør være med i alle partienes program.

Jeg tenker også slik. 

Partiet har en kjempe sak, men jeg trenger et parti som også arbeider på mange andre områder. Jeg stemmer tross alt på hvem jeg vil skal styre landet. Men kudos for å fronte viktige saker. 

Våre kjernesaker er:

• Bekjempelse av utenforskap

• Styrket psykisk helsevern

• Reduksjon i antall selvmord

https://www.ensomhetspartiet.no/ompartiet

Skrevet

Sentrumspartiet er aktive her i sør. Jeg har sansen for dem, de kan bli et godt alternativ til de KrF-velgerne som nå er fortvilet over retningen det partiet nå har. Usikker på hvem de ønsker som statsminister. 

Men jeg tenker at jeg må bruke stemmen min til et parti som enten er godt og solid på venstresiden, eller et som ligger på venstresiden og vaker i sperregrensa. 

Skrevet
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Sentrumspartiet er aktive her i sør. Jeg har sansen for dem, de kan bli et godt alternativ til de KrF-velgerne som nå er fortvilet over retningen det partiet nå har. Usikker på hvem de ønsker som statsminister. 

Men jeg tenker at jeg må bruke stemmen min til et parti som enten er godt og solid på venstresiden, eller et som ligger på venstresiden og vaker i sperregrensa. 

sentrumspartiet var navnet ja. har det spesielle røtter til sørlandet, vet du noe om det? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...