Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter ute litt og ser noe sort bevege seg på buksa, tror det er en flue og prøver å vifte den bort, men den går ikke bort. Ser så nærmere etter og ser det er en edderkopp. Jeg prøver å bli kvitt den ved å knipse den bort med fingrene, og går i den tro at den forsvant ned på bakken og ble borte. Men så ser jeg etter kort tid at den i stedet har flyttet seg til undersiden av armen min. Jeg hyler til, reiser meg opp og vifter og rister febrilsk på rein automatikk. En nabo som tilfeldigvis var ute, så rart på meg 😅 Føler meg litt dum... Men edderkoppen ble omsider borte da, hehe

Andre med edderkopp-skrekk/fobi? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, en til her 🙋🏼‍♀️ Jeg skal absolutt overhodet ikke aldri i livet delta i noen form for eksponeringsterapi knyttet til dette. Aldri! 😂

Skrevet
Sokk skrev (5 minutter siden):

Jepp, en til her 🙋🏼‍♀️ Jeg skal absolutt overhodet ikke aldri i livet delta i noen form for eksponeringsterapi knyttet til dette. Aldri! 😂

😂

Skrevet

Her også! 🙋‍♀️

Men jeg er enda mer redd for stankelbein, for de kan fly. Og de er så vimsete at de kan gjerne fly rett i ansiktet på deg. Er livredd dem!

Skrevet
Vhanja skrev (45 minutter siden):

Her også! 🙋‍♀️

Men jeg er enda mer redd for stankelbein, for de kan fly. Og de er så vimsete at de kan gjerne fly rett i ansiktet på deg. Er livredd dem!

Huff..

Stankelbein er jeg faktisk ikke redd. Jeg synes faktisk det er bedre med alt som har vinger som jeg bare kan vifte bort. Noe annet er liksom alt som kravler og kryper.. 😬 Men stankelbein er ikke noe særlig å ha flyvende rundt seg uansett da, så jeg prøver å fange dem (med hånden!) og bære dem ut. Går det ikke å få tak i dem, slår jeg etter dem med fluesmekkeren..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...