AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Jeg gjorde det for litt over ei uke siden og apetitten er jo skutt i været! Jeg har godterisug konstant og klarer ikke å lavær. Er stup trøtt osv. Men merket pms'n min forsvant og den depresjonen jeg hadde før menstid har avtatt. La dere på dere? Jeg er lettere irritabel og har kortere lunte nå enn før. Anonymkode: 57c4a...c74 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det for litt over ei uke siden og apetitten er jo skutt i været! Jeg har godterisug konstant og klarer ikke å lavær. Er stup trøtt osv. Men merket pms'n min forsvant og den depresjonen jeg hadde før menstid har avtatt. La dere på dere? Jeg er lettere irritabel og har kortere lunte nå enn før. Anonymkode: 57c4a...c74 Merket ikke noe til økt apetitt nei, men jeg er et matvrak uansett da... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Lillemus skrev (1 time siden): Merket ikke noe til økt apetitt nei, men jeg er et matvrak uansett da... Okei 😊 fikk du eggløsning ? Ser noen kan få det. Håper ikke jeg blir mindre seksuelt lysten, det vil jeg bevare så lenge jeg kan😅 Anonymkode: 57c4a...c74 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei 😊 fikk du eggløsning ? Ser noen kan få det. Håper ikke jeg blir mindre seksuelt lysten, det vil jeg bevare så lenge jeg kan😅 Anonymkode: 57c4a...c74 Man skal jo ikke få eggløsning når man bruker hormonspiral vel? Jeg er uansett så gammel at det ikke er særlig aktuelt, jeg var nettopp fylt 55 da jeg fikk satt den, mot overgangsalderplager. Jeg var redd for at den skulle påvirke sexlysten og så av den grunn hadde jeg holdt igjen, men gynekologen overtalte meg og jeg angrer ikke på det. Sexlysten er i grei behold den. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Jeg merket ikke noe til økt appetitt. I forhold til eggløsning vet jeg ikke sikkert (har jo ikke tatt test akkruat), men jeg får fortsatt eggløsningsslim i alle fall. Ellers ingen negative sider ved den for meg. Anonymkode: c0e7d...c90 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.