AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg gjorde det for litt over ei uke siden og apetitten er jo skutt i været! Jeg har godterisug konstant og klarer ikke å lavær. Er stup trøtt osv. Men merket pms'n min forsvant og den depresjonen jeg hadde før menstid har avtatt. La dere på dere? Jeg er lettere irritabel og har kortere lunte nå enn før. Anonymkode: 57c4a...c74 0 Siter
Lillemus Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det for litt over ei uke siden og apetitten er jo skutt i været! Jeg har godterisug konstant og klarer ikke å lavær. Er stup trøtt osv. Men merket pms'n min forsvant og den depresjonen jeg hadde før menstid har avtatt. La dere på dere? Jeg er lettere irritabel og har kortere lunte nå enn før. Anonymkode: 57c4a...c74 Merket ikke noe til økt apetitt nei, men jeg er et matvrak uansett da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.