AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg røyker ikke. Trener mye og holder meg i god form. Er 37år, men merket ista når jeg hadde latterkrampe at jeg dro pusten helt ut og fikk en hvesende latter/skikkelig "kols" latter. Bør jeg gå å sjekke dette? ☺️ Anonymkode: 998af...b67 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg røyker ikke. Trener mye og holder meg i god form. Er 37år, men merket ista når jeg hadde latterkrampe at jeg dro pusten helt ut og fikk en hvesende latter/skikkelig "kols" latter. Bør jeg gå å sjekke dette? ☺️ Anonymkode: 998af...b67 Nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frosken skrev (7 minutter siden): Nei. Hva kan den hese greia være da? Anonymkode: 998af...b67 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva kan den hese greia være da? Anonymkode: 998af...b67 For meg virker det fjernt å tro at latter-episoden er tegn på sykdom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frosken skrev (Akkurat nå): For meg virker det fjernt å tro at latter-episoden er tegn på sykdom. Det er når jeg puster langt nok ut også. For eks teste lungene, puste lenge nok ut så får jeg mot slutten. Anonymkode: 998af...b67 0 Siter
nachnoo Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Beklager å si det, men det er helt normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.