Den forsvunne diamanten Skrevet fredag kl 13:42 Skrevet fredag kl 13:42 (endret) Jeg var i oslo i dag. Tok i mot en brosjyre av redd Ullevål. Jeg kom hjem når jeg åpner denne brosjyren så ser jeg det er en stemmeseddel i den?? Er ikke det sånn hellig og skal bare være på de valglokalene. Har aldri hørt noe om at det er vanlig å gi ut stemmeseddel samtidig som man gir ut brosjyre om et parti? Enten er jeg kjempedum og dette er vanlig, det har blitt gjort valgfusk og jeg er involvert nå eller så har det skjedd noe rart. Hva gjør jeg nå? Sitter jo med denne stemmeseddelen. Har allerede stemt og sånn. Endret fredag kl 13:43 av Den forsvunne diamanten 0 Siter
Vhanja Skrevet fredag kl 13:46 Skrevet fredag kl 13:46 Betyr ingenting. Det eneste som betyr noe er den stemmeseddelen du putter i boksen på valgdagen. (evt forhåndstemming). 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet fredag kl 13:48 Forfatter Skrevet fredag kl 13:48 Vhanja skrev (1 minutt siden): Betyr ingenting. Det eneste som betyr noe er den stemmeseddelen du putter i boksen på valgdagen. (evt forhåndstemming). Okei så bra🫨🫨 0 Siter
psykedeliker Skrevet fredag kl 13:58 Skrevet fredag kl 13:58 Den forsvunne diamanten skrev (15 minutter siden): Enten er jeg kjempedum og dette er vanlig 🙊🙉🙈 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 16:48 Skrevet fredag kl 16:48 Den forsvunne diamanten skrev (3 timer siden): Jeg var i oslo i dag. Tok i mot en brosjyre av redd Ullevål. Jeg kom hjem når jeg åpner denne brosjyren så ser jeg det er en stemmeseddel i den?? Er ikke det sånn hellig og skal bare være på de valglokalene. Har aldri hørt noe om at det er vanlig å gi ut stemmeseddel samtidig som man gir ut brosjyre om et parti? Enten er jeg kjempedum og dette er vanlig, det har blitt gjort valgfusk og jeg er involvert nå eller så har det skjedd noe rart. Hva gjør jeg nå? Sitter jo med denne stemmeseddelen. Har allerede stemt og sånn. Du kan gå inn på et hvilket som helst sted som har forhåndsvalg og ta med deg så mange stemmesedler du vil. Stemmesedlene er ikke hellige på noen måte og partiene deler mer enn gjerne ut nettopp for å få deg til å stemme på dem. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet fredag kl 17:40 Forfatter Skrevet fredag kl 17:40 Lillemus skrev (51 minutter siden): Du kan gå inn på et hvilket som helst sted som har forhåndsvalg og ta med deg så mange stemmesedler du vil. Stemmesedlene er ikke hellige på noen måte og partiene deler mer enn gjerne ut nettopp for å få deg til å stemme på dem. Ååå ok skjønner takk for fint informativt svar! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.