Gå til innhold

Hvor mange anonyme brukere er her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ekstra skrev (21 timer siden):

Virker underlig om det bare skal være 15-20 aktive brukere her, særlig om man skal regne med anonyme, men det spørs jo på definisjonen av "aktiv".

Når det gjelder de 15-25 så tenker jeg da på de brukerne som er aktive og skriver flere ganger i uken. Og det variere litt opp og ned i forhold til når på året det er. Så poster man ett innleg i mnd så teller jeg ikke med de. Heller ikke de som er innlogget og leser, men som ikke er aktive. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er virkelig din kjepphest. De anonyme har jo forsøkt å forklare i utallige innlegg sitt behov for å være helt anonyme.

Er det ikke lov å spørre? Ingen grunn til å bli sur. Jeg har ikke fått noen forklaring på dette. Synes bare det er veldig rart. 

Skrevet
erik123 skrev (23 minutter siden):

Er det ikke lov å spørre? Ingen grunn til å bli sur. Jeg har ikke fått noen forklaring på dette. Synes bare det er veldig rart. 

Selvsagt kan du spørre, men jeg synes ikke du kan avkreve et svar.

Skrevet
Ekstra skrev (På 2.9.2025 den 11.51):

Selvsagt kan du spørre, men jeg synes ikke du kan avkreve et svar.

Hvorfor  ikke? Er det noe du skjuler? 

Skrevet
erik123 skrev (44 minutter siden):

Hvorfor  ikke? Er det noe du skjuler? 

Det bør være unødvendig å minne om at det er fullt tillatt å være anonym bruker her inne, uten krav fra deg eller andre om forklaring på hvorfor.

Skrevet
Kayia skrev (På 1.9.2025 den 21.11):

Tenkte det samme. 

Jeg også. Hvis dette stemmer, må det være noen få anonyme som produserer svært mange innlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er anonym og stort sett er jeg bare her inne og leser og svarer sjelden. Jeg er anonym fordi jeg er redd for å bli gjenkjent. I tillegg er jeg veldig unnvikende og redd for konfrontasjon så det er fint å gjemme seg bak anonym. Er egentlig veldig redd for noen av de faste brukerne her med brukernavn og tilbakemeldingene som med jevne mellomrom blir gitt av de.
Med et brukernavn kan man legge sammen mye info som er gitt over tid for å finne ut hvem personen er. Selv har jeg funnet ut av hvem to av brukerne her inne er på bakgrunn av informasjon de har gitt her. 

Anonymkode: e32e1...6ec

Skrevet

Blir folk skremt av brukere med brukernavn? Er de spydig mot anonyme? 

Skrevet

Det bør være unødvendig å minne om at det er fullt tillatt å være anonym bruker her inne, uten krav fra deg eller andre om forklaring på hvorfor.

Ikke bli så fornærmet. Det var bare et spørsmål. Ro deg ned. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...