AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg er veldig glad i sjokoladekake, men har enda ikke funnet den perfekte/beste. Anonymkode: 80435...eba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er veldig glad i sjokoladekake, men har enda ikke funnet den perfekte/beste. Anonymkode: 80435...eba Min mor sin tropisk aroma og den på bakeriet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Min mor sin tropisk aroma og den på bakeriet. Har du oppskrift? Anonymkode: 80435...eba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du oppskrift? Anonymkode: 80435...eba Nei har ikke det dessverre, det er oppskriften hennes mor brukte og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Nei har ikke det dessverre, det er oppskriften hennes mor brukte og. Så koselig, en ordentlig familieoppskrift da med andre ord. Anonymkode: 80435...eba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så koselig, en ordentlig familieoppskrift da med andre ord. Anonymkode: 80435...eba ja det er jo det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Et tips til saftig sjokoladekake. Er å ha rømme i eller kefir. Et ekstra egg kan hjelpe og. Anonymkode: 54745...cfa 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Et tips til saftig sjokoladekake. Er å ha rømme i eller kefir. Et ekstra egg kan hjelpe og. Anonymkode: 54745...cfa Takk for tips! Anonymkode: 80435...eba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Fedons franske sjokoladekake er den beste jeg har smakt. Finnes ikke tørr, masse smak. https://annabuda.wordpress.com/2018/02/24/fransk-sjokoladekake-fedon-lindberg-lavkarbo/ Anonymkode: 72b8a...2bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.