Gå til innhold

Politiet tror at de har funnet.


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Utrolig

Det er sikkert samboeren som har gjort det!!!

Sånne utsagn kan være med på å ødelegge et menneske!! Hva har skjedd med uskyldig før det motsatte er bevist???

For alt du vet kan hun ha tatt sitt eget liv?! Står vel i vg at dødsfallet er mistenkelig, men at det foreløbig ikke forelegger bevis på noen kriminell handling!! Vent med beskyldninger til alle fakta ligger på bordet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne utsagn kan være med på å ødelegge et menneske!! Hva har skjedd med uskyldig før det motsatte er bevist???

For alt du vet kan hun ha tatt sitt eget liv?! Står vel i vg at dødsfallet er mistenkelig, men at det foreløbig ikke forelegger bevis på noen kriminell handling!! Vent med beskyldninger til alle fakta ligger på bordet!!!

Enig med deg.

Oss utenforstående kan mene og synse så mye vi vil, men vi bør ha vett til å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

På nyhetene i dag tidlig, så sa de at politiet IKKE trodde det dreide seg om noe kriminelt!

Det rare er jo at før hun forsvant , kjøpte hun batterier etc...

Hva skulle hun med det , hvis hun allerede hadde bestemt seg for selvmord!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert samboeren som har gjort det!!!

Skjerp deg!

Før noe evt. er bevist er det all grunn til å holde kjeft om spekulasjoner! Espen (ja, jeg kjenner ham) er en fyr som aldri ville gjort noe sånt. Og JA, jeg vet at man "alltid" sier det... Men det er nå engang sånn...

Familien er i en utrolig vanskelig situasjon, og det er IKKE noe poeng i at sånne som deg skal gjøre det enda vanskeligere for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Skjerp deg!

Før noe evt. er bevist er det all grunn til å holde kjeft om spekulasjoner! Espen (ja, jeg kjenner ham) er en fyr som aldri ville gjort noe sånt. Og JA, jeg vet at man "alltid" sier det... Men det er nå engang sånn...

Familien er i en utrolig vanskelig situasjon, og det er IKKE noe poeng i at sånne som deg skal gjøre det enda vanskeligere for dem!

"Espen (ja, jeg kjenner ham) er en fyr som aldri ville gjort noe sånt. Og JA, jeg vet at man "alltid" sier det... Men det er nå engang sånn... "

Morderen har alltid en mor, en bror, venner osv. som mener at han aaaaaldri kunne ha gjort noe sånt.

Jeg skal ikke være så skråsikker på at det er denne Espen-figuren som står bak i dette tilfellet, men det ville overraske meg veldig om det IKKE var det.

Vi får håpe politiet fastslår at han er uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Espen (ja, jeg kjenner ham) er en fyr som aldri ville gjort noe sånt. Og JA, jeg vet at man "alltid" sier det... Men det er nå engang sånn... "

Morderen har alltid en mor, en bror, venner osv. som mener at han aaaaaldri kunne ha gjort noe sånt.

Jeg skal ikke være så skråsikker på at det er denne Espen-figuren som står bak i dette tilfellet, men det ville overraske meg veldig om det IKKE var det.

Vi får håpe politiet fastslår at han er uskyldig.

Det er jo det jeg sier - at det alltid vil være sånn at de som kjenner personen mener at det er utenkelig...

Men å spekulere i sånne ting uten noen holdepunkter whatsoever, DET er usmakelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er jo at før hun forsvant , kjøpte hun batterier etc...

Hva skulle hun med det , hvis hun allerede hadde bestemt seg for selvmord!???

Høre på cd-walkman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er jo at før hun forsvant , kjøpte hun batterier etc...

Hva skulle hun med det , hvis hun allerede hadde bestemt seg for selvmord!???

Behøver vel ikke å være selvmord selv om det ikke ligger noe kriminellt bak? Vi har jo allerede hatt en del tragiske ulykker i vinter, og det er jo mulig at dette er enda en.

Uansett er dette en tragisk sak, og det finnes hveldig mange hvorfor, men man bør ikke spekulere for mye om hva som har skjedd når en ikke kjenner sakens fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant sak det der. Særlig det faktum at den gode familien forsøker febrilsk å tegne et bilde av henne som en harmonisk jente, mens media finner ut at hun tross alt sleit med både det ene og det andre - som så mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant sak det der. Særlig det faktum at den gode familien forsøker febrilsk å tegne et bilde av henne som en harmonisk jente, mens media finner ut at hun tross alt sleit med både det ene og det andre - som så mange andre.

Beklager, men jeg hører rykter om hun hadde hengt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest selvmord

Det rare er jo at før hun forsvant , kjøpte hun batterier etc...

Hva skulle hun med det , hvis hun allerede hadde bestemt seg for selvmord!???

Du vet åpenbart lite om hva folk gjør i timene etter at de har bestemt seg for å ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss- interessant, men tragisk.

Hvor kommer disse ryktene fra?

Jeg har hørt det fra kolleger.

For øvrig er det jo sikkert at hun har begått selvmord, det har jo kommet frem i nyhetene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det fra kolleger.

For øvrig er det jo sikkert at hun har begått selvmord, det har jo kommet frem i nyhetene nå.

Det som er interessant her er at folk kan kjøre seg fast åkke som - uansett status, gener og bakgrunn. Nå blir vi vel ikke oppdatert mer siden saken er en selvmordssak. Selv har jeg i denne saken tatt på meg rollen som "liksom-kripos-etterforsker" og derfor er det synd dersom vi ikke kommer til bunns i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det fra kolleger.

For øvrig er det jo sikkert at hun har begått selvmord, det har jo kommet frem i nyhetene nå.

Jeg har også hørt det fra kollegaer. Men det blir såklart spekulasjoner, vet ikke hvor de hadde det fra.

Men at det var selvmord, er jo nå soleklart.

Fryktelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver vel ikke å være selvmord selv om det ikke ligger noe kriminellt bak? Vi har jo allerede hatt en del tragiske ulykker i vinter, og det er jo mulig at dette er enda en.

Uansett er dette en tragisk sak, og det finnes hveldig mange hvorfor, men man bør ikke spekulere for mye om hva som har skjedd når en ikke kjenner sakens fakta.

Hvis det ikke hadde vært selvmord, hadde de sagt at det var en ulykke. Det er _kun_ når det er selvmord, at de er så tilbakeholdne med å gi detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...