Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Denne uka har jeg vært ordentlig flink! Etter en sommer uten ordinære treningsøkter, og så noen uker med forsiktig oppstart, var denne uka optimal:

Mandag: 1 time styrketrening på treningssenteret 

Tirsdag: Syklet til jobb for første gang etter sykkelulykka i mai! Og tilbake. Gikk fint, selv om jeg var litt anspent.

Onsdag: 1 time og 25 min styrketrening på treningssenteret,  inkl 10 min Tai chi

Torsdag: syklet til og fra jobb. 30 min tai chi og litt yoga om kvelden. 

Fredag: 1 time styrketrening på treningssenteret 

Søndag: Tur i skogen med mannen. Kupert terreng, greit tempo, 8 km.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukas ble ikke som planlagt, men har gjort så godt jeg kunne. Så da bør jeg vel være fornøyd.  Er sliten for tiden og har mange div lege/sykehus timer framover og det tar både tid og krefter.  

Mandag : Treningssenteret.  Styrke i 70min

Tirsdag  : Treningssenteret.  Svømt i 60min (1000m)

Lørdag : Treningssenteret.  Styrke i 60min.

Hadde planlagt å trene styrke en dag til, men onsdag og torsdag var jeg helt slått ut, så da ble det hvile istedenfor.  

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (1 time siden):

Ukas ble ikke som planlagt, men har gjort så godt jeg kunne. Så da bør jeg vel være fornøyd.  Er sliten for tiden og har mange div lege/sykehus timer framover og det tar både tid og krefter.  

Mandag : Treningssenteret.  Styrke i 70min

Tirsdag  : Treningssenteret.  Svømt i 60min (1000m)

Lørdag : Treningssenteret.  Styrke i 60min.

Hadde planlagt å trene styrke en dag til, men onsdag og torsdag var jeg helt slått ut, så da ble det hvile istedenfor.  

Godt jobba! Håper legene finner ut av det som ikke er greit!

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Tirsdag : Trening på Evo, kondisjon og styrke

Torsdag : Samme som tirsdag.

Lørdag : Fjelltur ca 1 mil. Helt nydelig med fine høstfarger i fjellet allerede. 

Endret av Nicklusheletida
Skrevet

En 7 km joggetur på asfalt og en annen 7km joggetur på fjellet. Helt greit. 

Skrevet

Tirsdag - ridetime

Torsdag - yoga

Fredag - yoga

Lørdag - yoga

Søndag - 4,5 times ridetur! Med en liten time rast riktignok, men jeg er helt gåen. Det var verdens fineste og beste islandshester, nydelige å sitte på og kjempeflotte å ri, men kroppen min er ikke laget for dette lengre kjenner jeg. Om jeg kommer til å gjøre det igjen? Garantert! 😂

påskelilje
Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Tirsdag : Trening på Evo, kondisjon og styrke

Torsdag : Samme som tirsdag.

Lørdag : Fjelltur ca 1 mil. Helt nydelig med fine høstfarger i fjellet allerede. 

Gleder meg til neste helg, da skal vi på fjellet!!

påskelilje
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Tirsdag - ridetime

Torsdag - yoga

Fredag - yoga

Lørdag - yoga

Søndag - 4,5 times ridetur! Med en liten time rast riktignok, men jeg er helt gåen. Det var verdens fineste og beste islandshester, nydelige å sitte på og kjempeflotte å ri, men kroppen min er ikke laget for dette lengre kjenner jeg. Om jeg kommer til å gjøre det igjen? Garantert! 😂

Åååå, jeg savner rideturene dattera og jeg hadde! Men 4,5 time 😮, det er lenge på hesteryggen! Nyt turene!

Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Godt jobba! Håper legene finner ut av det som ikke er greit!

Takk!   Ja, det håper inderlig jeg også.

Skrevet
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Åååå, jeg savner rideturene dattera og jeg hadde! Men 4,5 time 😮, det er lenge på hesteryggen! Nyt turene!

Det er over 4 timer siden jeg hoppet av hesteryggen nå og jeg er fremdeles utkjørt... 😜 

Nicklusheletida
Skrevet
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Gleder meg til neste helg, da skal vi på fjellet!!

Det er bare å glede seg :)

Vi skal på fjellet neste helg også, men da skal vi ha med en 91-åring, så tror ikke det blir noe fjelltur da. Vi har planer om å ta han med på vafler og kaffe på et fjellhotell pluss tusle litt rundt i hytteområdet .  Det blir ei litt annerledes hyttehelg :)

påskelilje
Skrevet
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det er over 4 timer siden jeg hoppet av hesteryggen nå og jeg er fremdeles utkjørt... 😜 

Det vil jeg tro!  Du vil kjenne det på innside lår, korsrygg og mage de neste dagene...

Jeg har ikke ridd siden høsten 2018 nå 😱🙃😪

påskelilje
Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Det er bare å glede seg :)

Vi skal på fjellet neste helg også, men da skal vi ha med en 91-åring, så tror ikke det blir noe fjelltur da. Vi har planer om å ta han med på vafler og kaffe på et fjellhotell pluss tusle litt rundt i hytteområdet .  Det blir ei litt annerledes hyttehelg :)

Høres koselig ut det og! Betyr nok mye for ham å få være med dere dit!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...