påskelilje Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Denne uka har jeg vært ordentlig flink! Etter en sommer uten ordinære treningsøkter, og så noen uker med forsiktig oppstart, var denne uka optimal: Mandag: 1 time styrketrening på treningssenteret Tirsdag: Syklet til jobb for første gang etter sykkelulykka i mai! Og tilbake. Gikk fint, selv om jeg var litt anspent. Onsdag: 1 time og 25 min styrketrening på treningssenteret, inkl 10 min Tai chi Torsdag: syklet til og fra jobb. 30 min tai chi og litt yoga om kvelden. Fredag: 1 time styrketrening på treningssenteret Søndag: Tur i skogen med mannen. Kupert terreng, greit tempo, 8 km. 4 Siter
emilie321 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ukas ble ikke som planlagt, men har gjort så godt jeg kunne. Så da bør jeg vel være fornøyd. Er sliten for tiden og har mange div lege/sykehus timer framover og det tar både tid og krefter. Mandag : Treningssenteret. Styrke i 70min Tirsdag : Treningssenteret. Svømt i 60min (1000m) Lørdag : Treningssenteret. Styrke i 60min. Hadde planlagt å trene styrke en dag til, men onsdag og torsdag var jeg helt slått ut, så da ble det hvile istedenfor. 4 Siter
påskelilje Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden emilie321 skrev (1 time siden): Ukas ble ikke som planlagt, men har gjort så godt jeg kunne. Så da bør jeg vel være fornøyd. Er sliten for tiden og har mange div lege/sykehus timer framover og det tar både tid og krefter. Mandag : Treningssenteret. Styrke i 70min Tirsdag : Treningssenteret. Svømt i 60min (1000m) Lørdag : Treningssenteret. Styrke i 60min. Hadde planlagt å trene styrke en dag til, men onsdag og torsdag var jeg helt slått ut, så da ble det hvile istedenfor. Godt jobba! Håper legene finner ut av det som ikke er greit! 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Tirsdag : Trening på Evo, kondisjon og styrke Torsdag : Samme som tirsdag. Lørdag : Fjelltur ca 1 mil. Helt nydelig med fine høstfarger i fjellet allerede. Endret 2 timer siden av Nicklusheletida 2 Siter
Grendel Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden En 7 km joggetur på asfalt og en annen 7km joggetur på fjellet. Helt greit. 3 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tirsdag - ridetime Torsdag - yoga Fredag - yoga Lørdag - yoga Søndag - 4,5 times ridetur! Med en liten time rast riktignok, men jeg er helt gåen. Det var verdens fineste og beste islandshester, nydelige å sitte på og kjempeflotte å ri, men kroppen min er ikke laget for dette lengre kjenner jeg. Om jeg kommer til å gjøre det igjen? Garantert! 😂 1 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (6 minutter siden): Tirsdag : Trening på Evo, kondisjon og styrke Torsdag : Samme som tirsdag. Lørdag : Fjelltur ca 1 mil. Helt nydelig med fine høstfarger i fjellet allerede. Gleder meg til neste helg, da skal vi på fjellet!! 1 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (1 minutt siden): Tirsdag - ridetime Torsdag - yoga Fredag - yoga Lørdag - yoga Søndag - 4,5 times ridetur! Med en liten time rast riktignok, men jeg er helt gåen. Det var verdens fineste og beste islandshester, nydelige å sitte på og kjempeflotte å ri, men kroppen min er ikke laget for dette lengre kjenner jeg. Om jeg kommer til å gjøre det igjen? Garantert! 😂 Åååå, jeg savner rideturene dattera og jeg hadde! Men 4,5 time 😮, det er lenge på hesteryggen! Nyt turene! 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (1 time siden): Godt jobba! Håper legene finner ut av det som ikke er greit! Takk! Ja, det håper inderlig jeg også. 1 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (Akkurat nå): Åååå, jeg savner rideturene dattera og jeg hadde! Men 4,5 time 😮, det er lenge på hesteryggen! Nyt turene! Det er over 4 timer siden jeg hoppet av hesteryggen nå og jeg er fremdeles utkjørt... 😜 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (Akkurat nå): Gleder meg til neste helg, da skal vi på fjellet!! Det er bare å glede seg Vi skal på fjellet neste helg også, men da skal vi ha med en 91-åring, så tror ikke det blir noe fjelltur da. Vi har planer om å ta han med på vafler og kaffe på et fjellhotell pluss tusle litt rundt i hytteområdet . Det blir ei litt annerledes hyttehelg 2 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (2 minutter siden): Det er over 4 timer siden jeg hoppet av hesteryggen nå og jeg er fremdeles utkjørt... 😜 Det vil jeg tro! Du vil kjenne det på innside lår, korsrygg og mage de neste dagene... Jeg har ikke ridd siden høsten 2018 nå 😱🙃😪 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Det er bare å glede seg Vi skal på fjellet neste helg også, men da skal vi ha med en 91-åring, så tror ikke det blir noe fjelltur da. Vi har planer om å ta han med på vafler og kaffe på et fjellhotell pluss tusle litt rundt i hytteområdet . Det blir ei litt annerledes hyttehelg Høres koselig ut det og! Betyr nok mye for ham å få være med dere dit! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.