Solsikke Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 jeg skal møte Lillelurven:o) *Løper i dusjen* gleder meg kjempe masse:o) Bare jeg finner henne da. For jeg aner ikke hvordan hun ser ut*s* 0 Siter
flisa Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 ...for du finnes jo ikke! :-) Det har jeg jo selv sett, -du ER Nosferatu du! *S* 0 Siter
Solsikke Skrevet 22. april 2002 Forfatter Skrevet 22. april 2002 ...for du finnes jo ikke! :-) Det har jeg jo selv sett, -du ER Nosferatu du! *S* ja det er sant...jeg finnes jo ikke. Og jeg er helt klart Nosferatau eller hvordan det nå skrives*s* Denne gang har vi vært smarte skjønner du*s* Smartere enn jeg og du og den forbaska solsikka. Vi har utstyrt oss med mobiltelefoner og nummrene til disse*s* Har akkurat snakket med Lillelurven, flyet var blitt forsinket. Så det tar en stund før jeg får treffe henne:( Hun er i Bodø nå men måtte først gjøre ferdig sykehusbesøket. Men gleder meg ja:o) Og du flisa, vi skal treffes etterhvert jeg og du også*s* Da også med mobiltelefoner. 0 Siter
flisa Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 ja det er sant...jeg finnes jo ikke. Og jeg er helt klart Nosferatau eller hvordan det nå skrives*s* Denne gang har vi vært smarte skjønner du*s* Smartere enn jeg og du og den forbaska solsikka. Vi har utstyrt oss med mobiltelefoner og nummrene til disse*s* Har akkurat snakket med Lillelurven, flyet var blitt forsinket. Så det tar en stund før jeg får treffe henne:( Hun er i Bodø nå men måtte først gjøre ferdig sykehusbesøket. Men gleder meg ja:o) Og du flisa, vi skal treffes etterhvert jeg og du også*s* Da også med mobiltelefoner. Det morsomme er jo at vi HADDE tlf, men ikke noe nummer! :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 22. april 2002 Forfatter Skrevet 22. april 2002 Det morsomme er jo at vi HADDE tlf, men ikke noe nummer! :-) Ja skjønner ikke hva vi tenkte på egentlig:o) Husker jeg vurderte å gå i resepsjonen der og få deg ropt opp. Men jeg ante jo ikke etternavnet....bare fornavnet og nicket. Kunne jo ikke få dem til å rope: kan flisa komme til informasjonen heller da:o) Men jeg angrer faktisk på at jeg ikke gjorde det*s* 0 Siter
flisa Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Ja skjønner ikke hva vi tenkte på egentlig:o) Husker jeg vurderte å gå i resepsjonen der og få deg ropt opp. Men jeg ante jo ikke etternavnet....bare fornavnet og nicket. Kunne jo ikke få dem til å rope: kan flisa komme til informasjonen heller da:o) Men jeg angrer faktisk på at jeg ikke gjorde det*s* Samme her - jeg husket bare etternavnet til gubben din! hehe - angrer også på at jeg ikke bare ropte opp "solsikke". Men med tanke på at det bare var EN dør som man kunne passere, og jeg STOD der, - ENDA klarte vi å unngå hverandre! rart. 0 Siter
Solsikke Skrevet 22. april 2002 Forfatter Skrevet 22. april 2002 Samme her - jeg husket bare etternavnet til gubben din! hehe - angrer også på at jeg ikke bare ropte opp "solsikke". Men med tanke på at det bare var EN dør som man kunne passere, og jeg STOD der, - ENDA klarte vi å unngå hverandre! rart. Utrolig rart. Og veldig irriterende. Og om du hadde ropt opp etternavnet til gubben min spørs det om jeg hadde reagert*s* Men vi skal helt klart ta det igjen:o) Gubben har reist så mye det siste året at jeg har en i hvertfall en lang weekend til gode. Finner jeg noen å reise sammen med reiser jeg til Oslo i sommer:o) Har ikke så veldig lyst å reise alene....så jeg får lokke litt på Lillelurven kanskje*s* 0 Siter
kie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 ...for du finnes jo ikke! :-) Det har jeg jo selv sett, -du ER Nosferatu du! *S* *giiisp* De hadde rett, de hadde rett!!! *hopper opp og ned og peker på nos/solsikke/flisa/halve dol* Det er bare meg og en til her!!!! *paranoid* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.