Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Celleforandringer på livmorhalsen

Jeg er 38 år, og har hatt påvist celleforandringer - moderat grad og hpv-virus, siden 1999. Etter den tid har jeg født et barn, og jeg har ønsket å bli kvitt celleforandringene ved alternativ medisin, og å unngå sykehusinnleggelse.

Jeg har det siste året gått hos biopat, og har spist bla. calsium, magnesium, epa, gla, b6-vitamin og generelt vitamin-mineraltilskudd (Spektro) + drukket noni-juice.

Jeg tok også en kur med iscador i høst.

Da jeg tok celleprøve forrige gang, dvs. i desember 2001 hadde forandringene gått tilbake - til lettere grad ( grad 1).

Jeg håpet at dette var på rett vei. MEN når jeg ny prøve i forrige uke viste det seg at forandringene er tilbake på moderat (grad 2) med mistanke om grove forandringer.(grad 3). Jeg skal ta en biopsi i løpet av neste uke.

Jeg har stadig vekk ikke lyst til å legge meg under kniven, men fins det noe annet jeg kan prøve??? Eller hva vil du råde meg til.

Vil også gjerne høre en vurdering av hvor "farlig" du anser dette for å være.

Jeg går hos en gynekolog på Lillehammer, og vi har en ok dialog. Men det er litt viktig for meg å få et annet syn på saken. Spesielt fra noen som både kjenner skolemedisine og alternativ medisin.

Vennlig hilsen

Ingrid Braastad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49561-celleforandringer-p%C3%A5-livmorhalsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...