AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september 14 hours ago, UtakknemligDiva said: Du er så enkel som tenker sånn. Jeg syntes det er du som er enkel og lite moden. Ja, man hindres å gjøre ting som er gøy fordi jobb. Sånn er voksenlivet. Anonymkode: 6dd6c...4bf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg syntes det er du som er enkel og lite moden. Skal man kalle folk "enkel" og "lite moden" kan man i det minste gjøre det med brukernavn. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september 14 minutes ago, psykedeliker said: Skal man kalle folk "enkel" og "lite moden" kan man i det minste gjøre det med brukernavn. Pass dine egne saker du, kverulant. Anonymkode: 6dd6c...4bf 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 8. september Forfatter Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg syntes det er du som er enkel og lite moden. Ja, man hindres å gjøre ting som er gøy fordi jobb. Sånn er voksenlivet. Anonymkode: 6dd6c...4bf Nei det er ikke fordi man må jobbe. Det er fordi man er for lite intelligent til å finne en smart vei. Nei det trenger ikke være sånn, men folk sitter bare ned og aksepterer, men hva du gjør har ingenting å si. Jeg driter i hva du synes, noe av det enkleste jeg vet om er også folk som skriver tilbake det samme; «jeg synes det er du som er….» 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.