AnonymBruker Skrevet 21. september Skrevet 21. september Worriesome Plenty 2 skrev (På 19.9.2025 den 14.56): Dersom du blir utsatt for vold, ran, eller voldtekt, stoler du på at rettsstaten Norge vil finne og straffe de som krenker deg adekvat? Jeg gjør ikke det. Nei. Men hvis du skulle finne på å hevne deg så kan du stole på at rettsstaten Norge straffer deg. Strengt. Anonymkode: 4eca5...4b8 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 21. september Skrevet 21. september Hmmm vanskelig spørsmål. Jeg vil si nei, fordi mange jeg er veldig nær ble skadet som barn av en voksen. Ingen straff. Også ser jeg det selvfølgelig på nyhetene. 0 Siter
Edna K Skrevet 25. september Skrevet 25. september Worriesome Plenty 2 skrev (På 19.9.2025 den 14.56): Dersom du blir utsatt for vold, ran, eller voldtekt, stoler du på at rettsstaten Norge vil finne og straffe de som krenker deg adekvat? Jeg gjør ikke det. Nei, ikke jeg heller. Jeg tror den saken blir henlagt nesten før jeg får anmeldt. I beste fall får jeg igjen pengene på forsikringen, hvis jeg blir ranet. Vold og voldtekt må jeg nok ta på min kappe, politiet gjør ikke en dritt 💩 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.