frosken Skrevet 21. september Skrevet 21. september Nicklusheletida skrev (3 timer siden): Jeg er godt fornøyd med uka Mandag: Trening på Evo. Tredemølle, styrke, rygg, skuldre, armer og fremside lår. Onsdag : Fjelltur. Vi kom oss opp til ca 1900 m.o.h, men da var det så mye nysnø, så det var uforsvarlig å gå videre i steinura, når vi ikke visste hvor vi kunne sette føttene. Målet for turen var Rasletind som ligger på over 2100 m.o.h. snøen startet på ca 1800 m.o.h. Det var litt surt å måtte snu når vi var så nær. Torsdag : Fjelltur ca 6 km pga regn. Fredag : Fjelltur 1300 km Lørdag : Fjelltur 1700 km. Har du begynt å bruke helikopter på fjellturene? 😉 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. september Forfatter Skrevet 21. september frosken skrev (25 minutter siden): Har du begynt å bruke helikopter på fjellturene? 😉 He he, føler meg blond . Men til mitt forsvar, så kom nok denne feilen av at jeg først skulle fortelle hvor høyt vi gikk og deretter fortsatte jeg å slenge på et par nuller der de absolutt ikke passer inn 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.