Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Jeg er godt fornøyd med uka :)

Mandag: Trening på Evo. Tredemølle, styrke, rygg, skuldre, armer og fremside lår. 

Onsdag : Fjelltur. Vi kom oss opp til ca 1900 m.o.h, men da var det så mye nysnø, så det var uforsvarlig å gå videre i steinura, når vi ikke visste hvor vi kunne sette føttene. Målet for turen var Rasletind som ligger på over 2100 m.o.h. snøen startet på ca 1800 m.o.h. Det var litt surt å måtte snu når vi var så nær. 

Torsdag : Fjelltur ca 6 km pga regn. 

Fredag : Fjelltur 1300 km

Lørdag : Fjelltur 1700 km. 

Har du begynt å bruke helikopter på fjellturene? 😉

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
frosken skrev (25 minutter siden):

Har du begynt å bruke helikopter på fjellturene? 😉

He he, føler meg blond .  Men til mitt forsvar, så kom nok denne feilen av at jeg først skulle fortelle hvor høyt vi gikk og deretter fortsatte jeg å slenge på et par nuller der de absolutt ikke passer inn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...