AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september https://idag.no/er-du-rede-til-a-fly/19.50676 Jeg vet ikke om du har fått det med deg – men på internett nå er det veldig mye fokus på Jesu gjenkomst og på opprykkelsen ('the rapture' på engelsk). Særlig etter at en Joshua Mhlakela fra Sør-Afrika har gått ut med og fortalt at han har hatt et møte med Jesus, som da fortalte ham at opprykkelsen ville skje i løpet av den jødiskehøytiden – 'The Feast of Trumpets' (Basunhøytiden) 2025, som er 23.-24. september. I juni dette året ble han intervjuet av Centtwinz TV, Sør-Afrika – der Joshua fortalte fra sitt liv og sin oppvekst og de drømmer og visjoner han etter hvert fikk. Anonymkode: 8a11a...77a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): https://idag.no/er-du-rede-til-a-fly/19.50676 Jeg vet ikke om du har fått det med deg – men på internett nå er det veldig mye fokus på Jesu gjenkomst og på opprykkelsen ('the rapture' på engelsk). Særlig etter at en Joshua Mhlakela fra Sør-Afrika har gått ut med og fortalt at han har hatt et møte med Jesus, som da fortalte ham at opprykkelsen ville skje i løpet av den jødiskehøytiden – 'The Feast of Trumpets' (Basunhøytiden) 2025, som er 23.-24. september. I juni dette året ble han intervjuet av Centtwinz TV, Sør-Afrika – der Joshua fortalte fra sitt liv og sin oppvekst og de drømmer og visjoner han etter hvert fikk. Anonymkode: 8a11a...77a Jeg tror ikke på det, for Gud åpenbarer ikke til noen hvilken time det vil skje. Anonymkode: 5df57...fa0 1 Siter
Kayia Skrevet 23. september Skrevet 23. september (endret) Skal se det var han som svirret rundt Kastrup og/eller Gardermoen i går, men så kunne han ikke lande fordi det var en dag for tidlig? Fra spøk til alvor, nei dette tror jeg nada på. Endret 23. september av Kayia 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Jeg måtte logge av tik tok i går for det var kun om dette jeg fikk opp. Blir helt utslitt av USA for tiden. I min ungdomstid var det å dra til USA selve drømmen, nå er det flyttet nederst på listen over aktuelle feriesteder. Anonymkode: a4bb2...18f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september 2 hours ago, Worriesome Plenty 2 said: Og dette tror du på? Nei. Anonymkode: 8a11a...77a 0 Siter
Grendel Skrevet 23. september Skrevet 23. september Det blir flaut for dem når det ikke skjer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. september Skrevet 24. september Skjedde i The Simpsons. Anonymkode: 8a11a...77a 0 Siter
laban Skrevet 24. september Skrevet 24. september Det har vært mange slike dommedagsprofetier gjennom tidene. Tusenårsskiftet, Mayakalenderen og i det hele tatt. Alle har blitt skuffet hittil... 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 29. september Skrevet 29. september Her er ingen rykket opp. Nå venter vi alle spent på antikrist. Ble noen i ditt nabolag bortrykket? Noen som bor i bibelbeltet? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september 18 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said: Her er ingen rykket opp. Nå venter vi alle spent på antikrist. Ble noen i ditt nabolag bortrykket? Noen som bor i bibelbeltet? Bortrykkelen er avlyst. For denne gang. Anonymkode: 8a11a...77a 0 Siter
Edna K Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Trur ikke det vil skje. Men det hadde vært kult å oppleve det da 😅 0 Siter
kaNor Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Har man vokst opp i kristenkonservativt hjem er dette ingen spøk. Angsten for å være en av de fortapte som blir igjen sitter i ryggmargen 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober kaNor skrev (6 timer siden): Har man vokst opp i kristenkonservativt hjem er dette ingen spøk. Angsten for å være en av de fortapte som blir igjen sitter i ryggmargen Kristendom og islam er vel bygget på frykt. Riset bak speilet osv. Det er ikke en snill gud uansett hvor mye de kristne snakker om den store nåden. Å latterliggjøre religionen er frigjørende for eksreligiøse. Men kjempeskummelt for de troende. 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Jeg oppdaget denne tråden først nå, etter at den uken der bortrykkelsen skulle skje er omme Men hadde jeg sett den samme uke, ville svaret vært det vi nå alle har fått bevist, at det ikke er noe hold i slike profetier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.