Gå til innhold

En profeti sier at bortrykkelsen skal skje allerede denne uke - Er du rede til å fly?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://idag.no/er-du-rede-til-a-fly/19.50676

Jeg vet ikke om du har fått det med deg – men på internett nå er det veldig mye fokus på Jesu gjenkomst og på opprykkelsen ('the rapture' på engelsk).

Særlig etter at en Joshua Mhlakela fra Sør-Afrika har gått ut med og fortalt at han har hatt et møte med Jesus, som da fortalte ham at opprykkelsen ville skje i løpet av den jødiskehøytiden – 'The Feast of Trumpets' (Basunhøytiden) 2025, som er 23.-24. september.

I juni dette året ble han intervjuet av Centtwinz TV, Sør-Afrika – der Joshua fortalte fra sitt liv og sin oppvekst og de drømmer og visjoner han etter hvert fikk.

Anonymkode: 8a11a...77a

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Og dette tror du på? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://idag.no/er-du-rede-til-a-fly/19.50676

Jeg vet ikke om du har fått det med deg – men på internett nå er det veldig mye fokus på Jesu gjenkomst og på opprykkelsen ('the rapture' på engelsk).

Særlig etter at en Joshua Mhlakela fra Sør-Afrika har gått ut med og fortalt at han har hatt et møte med Jesus, som da fortalte ham at opprykkelsen ville skje i løpet av den jødiskehøytiden – 'The Feast of Trumpets' (Basunhøytiden) 2025, som er 23.-24. september.

I juni dette året ble han intervjuet av Centtwinz TV, Sør-Afrika – der Joshua fortalte fra sitt liv og sin oppvekst og de drømmer og visjoner han etter hvert fikk.

Jeg tror ikke på det, for Gud åpenbarer ikke til noen hvilken time det vil skje.

Anonymkode: 5df57...fa0

Skrevet (endret)

Skal se det var han som svirret rundt Kastrup og/eller Gardermoen i går, men så kunne han ikke lande fordi det var en dag for tidlig? :P 

Fra spøk til alvor, nei dette tror jeg nada på.

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte logge av tik tok i går for det var kun om dette jeg fikk opp. Blir helt utslitt av USA for tiden. I min ungdomstid var det å dra til USA selve drømmen, nå er det flyttet nederst på listen over aktuelle feriesteder.

Anonymkode: a4bb2...18f

Skrevet
2 hours ago, Worriesome Plenty 2 said:

Og dette tror du på? 

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...