AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://idag.no/er-du-rede-til-a-fly/19.50676 Jeg vet ikke om du har fått det med deg – men på internett nå er det veldig mye fokus på Jesu gjenkomst og på opprykkelsen ('the rapture' på engelsk). Særlig etter at en Joshua Mhlakela fra Sør-Afrika har gått ut med og fortalt at han har hatt et møte med Jesus, som da fortalte ham at opprykkelsen ville skje i løpet av den jødiskehøytiden – 'The Feast of Trumpets' (Basunhøytiden) 2025, som er 23.-24. september. I juni dette året ble han intervjuet av Centtwinz TV, Sør-Afrika – der Joshua fortalte fra sitt liv og sin oppvekst og de drømmer og visjoner han etter hvert fikk. Anonymkode: 8a11a...77a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): https://idag.no/er-du-rede-til-a-fly/19.50676 Jeg vet ikke om du har fått det med deg – men på internett nå er det veldig mye fokus på Jesu gjenkomst og på opprykkelsen ('the rapture' på engelsk). Særlig etter at en Joshua Mhlakela fra Sør-Afrika har gått ut med og fortalt at han har hatt et møte med Jesus, som da fortalte ham at opprykkelsen ville skje i løpet av den jødiskehøytiden – 'The Feast of Trumpets' (Basunhøytiden) 2025, som er 23.-24. september. I juni dette året ble han intervjuet av Centtwinz TV, Sør-Afrika – der Joshua fortalte fra sitt liv og sin oppvekst og de drømmer og visjoner han etter hvert fikk. Anonymkode: 8a11a...77a Jeg tror ikke på det, for Gud åpenbarer ikke til noen hvilken time det vil skje. Anonymkode: 5df57...fa0 0 Siter
Kayia Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Skal se det var han som svirret rundt Kastrup og/eller Gardermoen i går, men så kunne han ikke lande fordi det var en dag for tidlig? Fra spøk til alvor, nei dette tror jeg nada på. Endret 2 timer siden av Kayia 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg måtte logge av tik tok i går for det var kun om dette jeg fikk opp. Blir helt utslitt av USA for tiden. I min ungdomstid var det å dra til USA selve drømmen, nå er det flyttet nederst på listen over aktuelle feriesteder. Anonymkode: a4bb2...18f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden 2 hours ago, Worriesome Plenty 2 said: Og dette tror du på? Nei. Anonymkode: 8a11a...77a 0 Siter
Grendel Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Det blir flaut for dem når det ikke skjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.