Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg får starte tråden jeg da, selv om jeg ikke har lyst 😉

Jeg har ikke gjort en verdens ting, hvis jeg da ikke skal regne med de daglige turene mellom jobb og hjem. Har fått et lite tilbakefall med ryggen og har vært litt sliten pga det. 

MEN, neste uke skal bli bedre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke gjort en verdens ting, hvis jeg da ikke skal regne med de daglige turene mellom jobb og hjem. Har fått et lite tilbakefall med ryggen og har vært litt sliten pga det. 

Jeg kviet meg også for å starte tråden 🙃

Så innmari dumt at ryggen din har begynt å krangle igjen og ja, en blir sliten av å ha smerter.  Håper du blir bra fort.

Selv har jeg gjort bare litt, to økter med styrke på treningssenteret. En dag hadde jeg tenkt å gå og svømme, men var sliten og i dårlig form.  Trua meg avgårde, men da jeg kom dit, så ble jeg bare sittende i resepsjonen.  Greide bare ikke å gå inn for å svømme. Så satt der en stund før jeg dro hjem. Var så skuffa over meg selv, men greide det rett og slett ikke.

Mandag : Treningssenteret.  Trent lett styrke i 60min.

Fredag : Treningssenteret.  Trent lett styrke i 75min.

I helgen har jeg vært avgårde både lørdag og søndag, så da har det vært umulig å fått trent. 

Skrevet

jeg trente styrke med en kompis på mandag og ble veldig støl i beina etter knebøy

bedre nå så klar på å trene igjen snart

Skrevet
Nicklusheletida skrev (22 minutter siden):

Kjedelig med ryggen!

Denne uka har jeg hatt oppstart av et stort prosjekt på jobb, med en god del fysisk rigging og ordning, mye å tenke på og mye ansvar. En god del mer fysisk jobbing enn vanlig, uten at det inngår i trening. Men jeg merker at den grunntreningen jeg har, gjør disse tingene lettere.

Rakk én vanlig styrkeøkt på treningssenteret på en time - de andre dagene var jeg så sliten da jeg kom fra jobb, at jeg ikke orket trene.

Nå er jeg på høstferie, og det blir flere dager med fysisk jobbing , men trolig lite vanlig trening. Helt greit det og!

Skrevet

Tja... Joda, fikk rørt meg litt.

Tirsdag - ridetime

Onsdag - helvetesbakkene

Lørdag - Helvetesrunden

Søndag - bekkenbunnstrening

Skrevet

Det ble 2 ganske lette joggeturer pluss en helg med fysisk jobbing. Vedhogst etc. Jeg føler meg helt mørbanket.

Skrevet

Fantastisk langhelg på fjellet, med tre halvlange turer, med totalt 1500 høydemetre og over 50.000 skritt. Følte meg treg og sliten, men var vel litt uvant 🤪. Uansett - 
fantastisk vær og flotte turer, ikke hvert år man går i t-skjorte i fjellet sent i september.

Og to små styrketreninger på SATS, men de havnet litt i bakgrunnen.

Jeg burde jo være i knallform 🤣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...