AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Kjenner jeg bude hatt mer selvtillit. Det går mye på at jeg ikke vil ta oppmerksomhet fra andre. For eks på snap igjen grupper/familie - så viser jeg aldri av noe av mitt. Føler hele tiden at jeg er redd for å ta plass. Har igrunnen ikke noe grunn for denne tanken. Liker heller ikke å være et midtpunkt. Dårlig samvittighet hele tiden. Ble sånn her når jeg ble alene etter 11år i forhold. Er i 30årene nå Andre som kjenner seg igjen? Hvorfor ? Anonymkode: a1512...cfa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjenner jeg bude hatt mer selvtillit. Det går mye på at jeg ikke vil ta oppmerksomhet fra andre. For eks på snap igjen grupper/familie - så viser jeg aldri av noe av mitt. Føler hele tiden at jeg er redd for å ta plass. Har igrunnen ikke noe grunn for denne tanken. Liker heller ikke å være et midtpunkt. Dårlig samvittighet hele tiden. Ble sånn her når jeg ble alene etter 11år i forhold. Er i 30årene nå Andre som kjenner seg igjen? Hvorfor ? Anonymkode: a1512...cfa Noen ganger gror man bare inn i dårlige vaner. Still deg heller spørsmålet hva som skjer om du viser mer av deg selv og tar plass som andre. Ingenting farlig skjer, du dør ikke, ingen andre dør heller. Det du risikerer er bare at folk blir litt mer kjent med deg. Anonymkode: ddb6b...f04 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen ganger gror man bare inn i dårlige vaner. Still deg heller spørsmålet hva som skjer om du viser mer av deg selv og tar plass som andre. Ingenting farlig skjer, du dør ikke, ingen andre dør heller. Det du risikerer er bare at folk blir litt mer kjent med deg. Anonymkode: ddb6b...f04 Jeg tror jeg har gjort det. Jeg er altfor naiv, godtroende og snill. Greit å være snill men ikke dumsnill. Lei av å bli trampet på, få klage av ei dame på jobb fordi jeg merker hun ikke liker meg. Blir somregel alltid godt likt av folk, er enkel å være med. Hun på jobb er bare alltid kvass og grinete mot meg. Jeg går bare nok av den snille piken opplegget mitt. Anonymkode: a1512...cfa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.