Gå til innhold

Du som er singel, trives du med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen og singel, trives godt med det. Har venner og trenger ikke noe mann for å ha det bra i livet. Har vært i forhold tidligere i flere år. 

Anonymkode: 303f7...ae3

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Når jeg ser hva de fleste alternativene innebærer er jeg glad jeg har valgt å være enslig.

Thebutterfly
Skrevet (endret)

Jeg har følt på tomheten i det siste etter en onenight med min første avstandsforelskelse i mitt liv. Han visste at jeg var dønn forelsket i han som ungdom. Traff han igjen på Tinder, og der ble det match og mye prat om forelskelsen min som han la merke til den gangen. Vi endte i sengen,  ble over natten og deretter ville han ikke ha mer kontakt med meg igjen. Jeg begynte da å føle en tomhet og desperate tanker om at jeg trenger en mann😅. Men etter å ha landet igjen så ser jeg fordelen med å slippe å bli såret på nytt 😆❤️. Jeg trives godt i eget selskap! 🥰

Endret av Thebutterfly
Skrevet

Skulle gjerne hatt kjæreste, men er omstendigheter som gjør at det blir litt vanskelig. 

Skrevet

Savner litt kjærlighet av og til. 

emilie321
Skrevet

Jeg trives med å bo alene og skulle det komme en mann inn i livet mitt, så skulle vi ha blitt særboere hvis det hadde blitt alvorlig. 

Skrevet
Glitter skrev (6 timer siden):

Skulle gjerne hatt kjæreste, men er omstendigheter som gjør at det blir litt vanskelig. 

Kanskje på sikt?😘

Skrevet

Det er fordeler og ulemper med både å være singel og være samboer/gift.

Skrevet
munchin skrev (7 timer siden):

Kanskje på sikt?😘

Hvem vet. :)

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Har vært singel lenge. Det viktigste er att jeg har hatt kjærester før, så jeg har opplevd det i livet. Det ville føles ille å aldri skulle oppleve det. Men nå tror jeg ikke jeg kunne tenke meg ett forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...