AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 Skrevet 4. oktober 2025 Jeg er godt voksen og singel, trives godt med det. Har venner og trenger ikke noe mann for å ha det bra i livet. Har vært i forhold tidligere i flere år. Anonymkode: 303f7...ae3 1 Siter
psykedeliker Skrevet 4. oktober 2025 Skrevet 4. oktober 2025 Når jeg ser hva de fleste alternativene innebærer er jeg glad jeg har valgt å være enslig. 1 Siter
Thebutterfly Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 (endret) Jeg har følt på tomheten i det siste etter en onenight med min første avstandsforelskelse i mitt liv. Han visste at jeg var dønn forelsket i han som ungdom. Traff han igjen på Tinder, og der ble det match og mye prat om forelskelsen min som han la merke til den gangen. Vi endte i sengen, ble over natten og deretter ville han ikke ha mer kontakt med meg igjen. Jeg begynte da å føle en tomhet og desperate tanker om at jeg trenger en mann😅. Men etter å ha landet igjen så ser jeg fordelen med å slippe å bli såret på nytt 😆❤️. Jeg trives godt i eget selskap! 🥰 Endret 5. oktober 2025 av Thebutterfly 3 Siter
Glitter Skrevet 6. oktober 2025 Skrevet 6. oktober 2025 Skulle gjerne hatt kjæreste, men er omstendigheter som gjør at det blir litt vanskelig. 0 Siter
emilie321 Skrevet 6. oktober 2025 Skrevet 6. oktober 2025 Jeg trives med å bo alene og skulle det komme en mann inn i livet mitt, så skulle vi ha blitt særboere hvis det hadde blitt alvorlig. 0 Siter
munchin Skrevet 6. oktober 2025 Skrevet 6. oktober 2025 Glitter skrev (6 timer siden): Skulle gjerne hatt kjæreste, men er omstendigheter som gjør at det blir litt vanskelig. Kanskje på sikt?😘 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2025 Skrevet 6. oktober 2025 Det er fordeler og ulemper med både å være singel og være samboer/gift. 2 Siter
Glitter Skrevet 7. oktober 2025 Skrevet 7. oktober 2025 munchin skrev (7 timer siden): Kanskje på sikt?😘 Hvem vet. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 7. oktober 2025 Skrevet 7. oktober 2025 Har vært singel lenge. Det viktigste er att jeg har hatt kjærester før, så jeg har opplevd det i livet. Det ville føles ille å aldri skulle oppleve det. Men nå tror jeg ikke jeg kunne tenke meg ett forhold. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.