Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kler du deg en vanlig dag? Bytter du klær ettersom hvilke mennesker du skal møte/hvilke avtaler du har? Jeg er glad i sorte bukser eller mørk jeans, cardigan og halstørkle. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
munchin skrev (20 minutter siden):

Hvordan kler du deg en vanlig dag? Bytter du klær ettersom hvilke mennesker du skal møte/hvilke avtaler du har? Jeg er glad i sorte bukser eller mørk jeans, cardigan og halstørkle. 

Går oftest i kjole, men bruker bukser om det er kaldt og surt og jeg vet jeg må stå og vente på bussen f.eks. Men stort sett enkle, behagelige og fargerike hverdagskjoler, gjerne med en fargematchende longs til. :D Går ikke med sjuskete, utslitte, ødelagte eller skitne klær nei. Unntaket er selvfølgelig om jeg klarer å få flekker, rifter eller hull i tøyet før jeg kommer hjem. Og det hender jo.

Skrevet

Jeg er pen i tøyet på jobb. Dvs nøytral. Svart jeansbukse og en svart/mørk nøytral topp. Har jeg eksterne møter så ordner jeg håret litt mer, sminker meg litt og tar på meg litt smykker.

Hjemme er det rett i kosebukse og kosetopp. 

Skrevet

For det meste treningstights og genser. Skal jeg være mer ordentlig blir det svart bukse og en eller annen topp eller bluse. Joggebukse bruker jeg kun når jeg har gips på foten. :)

Skrevet

Jeg går i kjoler når jeg forlater hjemmet. Hjemme går det i loungewear eller yogaklær. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...