AnonymBruker Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober 34 i dag. Hadde helt glemt at det er min bursdag. Til jeg ble minnet på det. Jeg er forferdelig miserabel med den jeg er, fordi jeg har et bilde av hvordan jeg skulle vært, men det livet bare forsvinner. Jeg er den jeg er, og klarer liksom ikke bli den jeg ønsker. Hva er det med denn dritthjernen som ikke klarer å fungere? jeg har lyst til å ødelegge den Anonymkode: 8be34...cab 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): 34 i dag. Hadde helt glemt at det er min bursdag. Til jeg ble minnet på det. Jeg er forferdelig miserabel med den jeg er, fordi jeg har et bilde av hvordan jeg skulle vært, men det livet bare forsvinner. Jeg er den jeg er, og klarer liksom ikke bli den jeg ønsker. Hva er det med denn dritthjernen som ikke klarer å fungere? jeg har lyst til å ødelegge den Anonymkode: 8be34...cab Gratulerer Du er nå den du er, men du kan jo jobbe med deg selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Fikk vite av mamma at Pappa tok ekstremt mye paracet. At han nærmest av en misbruker. Det forsøkes jo på om det er årsak til autisme. Anonymkode: 8be34...cab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober On 10/11/2025 at 12:06 PM, AnonymBruker said: Fikk vite av mamma at Pappa tok ekstremt mye paracet. At han nærmest av en misbruker. Det forsøkes jo på om det er årsak til autisme. Anonymkode: 8be34...cab De landene som har innbyggere som ikke har råd til medisiner som paracet har de færre autister? Anonymkode: c0ec7...81b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.