påskelilje Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Denne uka ble slik: Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret. Det var 1,5 uke siden sist, pga høstferie. Godt å være i gang igjen! Torsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret etter jobb før jeg fortet meg hjem for å se på Solfrid Koanda løfte i VM! Jeg var skikkelig inspirert, og tok ny rekord på skrå beinpress!!! Lørdag hadde jeg ikke tenkt å trene, men det ble jammen meg en økt på meg likevel: Jeg var med min far og trakk hummerteiner, og vi gikk tom for bensin! Jeg måtte ro i ganske sterk motvind, det ble vel bortimot en halvtime til sammen 😄 Godt å ha trent på roapparat fra før da! I dag gikk mannen og jeg tur i skogen; 9,7 km. Er fornøyd med uka! Dere andre da? 2 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her har det blitt to gode økter. Har hatt noen dager hvor jeg har vært opptatt med andre ting og to dager hvor jeg var så utrolig sliten at jeg ikke orket noen ting. Mandag : Treningssenteret. Styrke i 80min. Fredag : Treningssenteret. Styrke i 75min Kan jo ikke ta i alt jeg kan nå, men gleder meg til jeg kan kjøre opp tempo og vekter. Da greier jeg forhåpentligvis å gjøre litt mer pr dag enn det jeg greier nå. Er glad for det jeg faktisk får til, er tross alt ikke helt bra. 2 Siter
Grendel Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Jeg tok en intervall -økt pluss en lengre. Det spesielle denne uken er at jeg trente styrke for første gang på Gud vet hvor lenge. Jeg tok det veldig pent, og styrken var ikke i nærheten av hva den var før. Sånn går det vel når man ikke trener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.