Gå til innhold

Hvorfor må man absolutt arve autisme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel en grunn til at alle barna til pappa har hatt et dårlig liv. Har 2 halvsøsken jeg ikke kjenner men vet det ikke har gått så veldig bra i livet. Har en bror der begge foreldre er de samme og vi har hatt akkurat samme utfordringer. Mine to søsken der det er en annen far har begge klart seg godt sosialt. 

Så jeg føler meg så mindreverdig fordi jeg arvet pappas syke gener. Vi er ikke verdt videreføring. Det er ikke noe gøy å gå gjennom livet og føle at man egentlig er mindreverdig, at man bare viderefører svake og syke gener om man får barn. 

Utseendet mitt lurer folk, for jeg er veldig populær blandt motsatt kjønn. Når jeg møter folk så tror de at jeg er veldig oppegående. Jeg kunne så lett klart mye mer osv osv. Så jeg klarer ikke nyte livet jeg har fordi jeg alltid får en påminnelse om at jeg kunne hatt et veldig kult liv om jeg ikke måtte få denne diagnosen men det er tydeligvis veldig farlig for naturen å ikke arve en forelder sine feil. Man MÅ ha en kopiert oppskrift å følge tydeligvis. Så måtte vi selvfølgelig få denne diagnosen da. Hvorfor kunne ikke autisme bare drite i å eksistere? Hvorfor må naturen komme med så mye ubrukelig? 

Jeg føler jeg går rundt sånn «å jeg kunne fortalt deg mye interessant men beklager jeg har asperger» . 

Anonymkode: 46ced...855

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...