AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Jeg mangler lys i taket i stua og lurer på om jeg kan finne lys med fjernkontroll som ikke trenger elektrisitet i taket. Anonymkode: 2edb8...bd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 18.39): Jeg mangler lys i taket i stua og lurer på om jeg kan finne lys med fjernkontroll som ikke trenger elektrisitet i taket. Anonymkode: 2edb8...bd4 som går på batteri da mener du? Det finnes jo lyslister du kan lime opp, vet ikke om det er det du mener? Anonymkode: a1179...db9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2025 den 12.26): som går på batteri da mener du? Det finnes jo lyslister du kan lime opp, vet ikke om det er det du mener? Anonymkode: a1179...db9 Ja som går på batterier. Hva mener du med lyslister som kan limes opp? Anonymkode: 2edb8...bd4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.