Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uka er jeg mer fornøyd. Har fått til 3 økter. Selvom jeg ikke kan ta i alt jeg kan, så har det blitt brukbare økter. Nå gleder jeg meg til å kunne øke på. 

Mandag : Treningssenteret.  Styrke 60min.

Onsdag : Treningssenteret.  Styrke 85min.

Lørdag : Treningssenteret.  Styrke 80min. 

Tar nitro før jeg begynner og så starter jeg med 12min sykling og det greier jeg såvidt pga får smerter i brystet, men styrkedelen går greit. Har gått ned litt på antall kilo, men det regner jeg med at går greit å øke igjen etterhvert. Så litt tøying på slutten, spesielt ryggen.  Er fornøyd med uka.

Hvordan har det gått med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært helt ute av det på grunn av langvarig sykdom. Begynte med yoga, men det var reisevei så det ble litt mye styr å komme seg dit. Tror jeg må finne en fast time å gå på så jeg slipper ambivalens. Men denne uka kom jeg i gang med andre timer på SATS, så deilig å ha brutt den "sperren". 

Uka ble som følger,

Tirsdag Absolution og Flexibility på SATS 

Onsdag 2 timers tur

Lørdag Absolution og Bootylicious på SATS 

Søndag 1,5 times tur i nydelig høstvær 

Sier meg fornøyd med dette 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...