frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Babette skrev (30 minutter siden): Jeg tror jeg egentlig må være mann. Har ikke sans for sånt dilldall i det hele tatt. Bestemødrene er begge over 85, og hadde selv aldri julekalendre som barn. De setter pris på alle smågavene. Og for øvrig kjenner jeg flere menn som får kalendre fra sine partnere, blant annet øl-kalendre. 0 Siter
påskelilje Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden frosken skrev (28 minutter siden): Bestemødrene er begge over 85, og hadde selv aldri julekalendre som barn. De setter pris på alle smågavene. Og for øvrig kjenner jeg flere menn som får kalendre fra sine partnere, blant annet øl-kalendre. Jeg hadde blitt glad for ølkalender, eller lakriskalender 😅 Har forøvrig ingen planer om å kjøpe det eller forventning om at noen kjøper det til meg. Jeg har laget adventskalender et par år til eldstedatter etter at hun flyttet hjemmefra, men i fjor fikk hun ikke. Mulig at hun yngste nå forventer det.... Vi hadde mange år uten, fordi det ble så dårlig stemning av det en periode... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.