Gå til innhold

Reker - rykter eller fakta?


dewey

Anbefalte innlegg

Så du tror at reker har kannibalistiske tendenser?

Tror ?????? Det er bortimot bevist, i hvertfall om vi skal stole på "dewey`s" innlegg ?

Eg tror alt eg blir fortalt ! (pluss litt til)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver: "Egentlig er det utrolig ekkelt å være på toppen av næringskjeden i det hele tatt."

Alternativet tatt i betraktning, så foretrekker jeg å være på toppen.

Mao, jeg foretrekker å spise reker, istedet for å bli spist av reker! :-)

Med vennlig hilsen

Enten jeg spiser eller blir spist - middag blir det åkke som!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror at reker har kannibalistiske tendenser?

Tror ?????? Det er bortimot bevist, i hvertfall om vi skal stole på "dewey`s" innlegg ?

Eg tror alt eg blir fortalt ! (pluss litt til)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....Vanskelig å si....

Men vedder på att det er mer reker på ett kvinnelig lik enn mannfolk, for ofte er jo "rekelukta" ganske påfallende av kvinner i levende live! :-)

*klarte bare ikkje å dy meg, beklager om noen tok det ille opp*

he, he...

Mvh

Men stemmer det da at de kvinnene som lukter sterkest av reker har spist lik? Eller er det en dårlig konklusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme som oss, rekene grafser i "rekelukta" og vi grafser i reker som har kost seg med mennesker !

Alt i alt, ingenting går til spille ! :)

Mvh (Pufffff.....Begynner å bli passelig lei det der Mvh nå, bør eg kutte?)

Mvh *hikk*

Tja, du slenger i alle fall ikke spydigheter og setter mvh etter innlegget, slik en viss mann gjør her inne. Det skal du ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stemmer det da at de kvinnene som lukter sterkest av reker har spist lik? Eller er det en dårlig konklusjon?

Ingen dårlig konklusjon det der gitt, hadde ikkje tenkt de tankene.

Mener du da att de kvinnene som lukter reker er potensielle mordere også ?

Eller kan det være att de ikkje har dusja på ei god stund ?

Egentlig så er vel begge deler like alvorlig!?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

terningkast6

Jeg snakker om dyr som sitter fast på lik, ikke som tar en bit når det faller seg sånn.

*grøss*

Glad jeg ikke spiser reker!

Men - egentlig så tror jeg ikke de tar seg bryet med å plukke vekk rekene for så å selge de når de en sjelden gang får opp et lik fra havbunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av en kollega av gubben (alltid noen som kjenner noen som kjenner noen!) var med på å "fiske opp" omkomne etter Alexander Kielland ulykken. Han har ikke spist reker siden 1980...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av en kollega av gubben (alltid noen som kjenner noen som kjenner noen!) var med på å "fiske opp" omkomne etter Alexander Kielland ulykken. Han har ikke spist reker siden 1980...

Søren!!!! Reker som er noe av det beste jeg vet.

Tror ikke det ligger så mange lik i havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid siden fanget noen fiskere en stortorsk som hadde et menneskehode i magen.

Skulle det være årsak til å kutte ut fiskemat? :-))) Det kryr liksom ikke av lik (menneske-) i sjøen heller...

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Egentlig er det utrolig ekkelt å være på toppen av næringskjeden i det hele tatt."

Alternativet tatt i betraktning, så foretrekker jeg å være på toppen.

Mao, jeg foretrekker å spise reker, istedet for å bli spist av reker! :-)

Med vennlig hilsen

JEG spiser rekene - altså ER jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...