AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Eller får du en klump i magen og vil heller bli under dynen? Anonymkode: 6929a...bc7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller får du en klump i magen og vil heller bli under dynen? Anonymkode: 6929a...bc7 Overgangen mellom søvn og våken tilstand er tøff. Men når jeg først er oppe går det greit å tenke på at jeg skal jobbe en halv dag. Gleder meg ikke til resten da jeg blir så trett av jobben. Anonymkode: 7fedd...ddc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden hva er dont? Anonymkode: 96d96...9fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 17 minutes ago, AnonymBruker said: hva er dont? Anonymkode: 96d96...9fc Anonymkode: 6929a...bc7 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nja. Gleder meg ikke, men gruer meg ikke heller. Kan kanskje sukke litt over en lang dag, men så prøver jeg å gjøre det beste ut av det. Når jeg er deprimert er det verre. Da får jeg skikkelig tungt sug i magen idet jeg våkner. 0 Siter
Grendel Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Jeg gleder meg eller er nøytral 95% av tiden. Det er jo noen utfordringer i jobben innimellom, men sånn er det bare i en utsatt bransje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.