påskelilje Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Denne uka ble det ikke særlig trening på meg, mye som skjedde om ettermiddagene og kveldene. Men jeg rakk én økt på treningssenteret, onsdag. Ikke særlig god økt, fordi jeg hadde sovet så dårlig denne natta. Men, så tok det seg opp i går! Mannen og jeg gikk 9,9 km i skogen, i kupert terreng. Kjempefin søndagstur i strålende vær! Og etterpå var vi og hentet en del møbler som skulle bæres ut av en leilighet, ned en bakke og lastes opp i tilhenger og kjøres et annet sted. Der bar vi alt et godt stykke fra bilen til huset og opp i andre etasje. Sååå tungt! Jeg pustet og pesten som en hval!!! Så det ble skikkelig styrketreningsøkt! Mannen min ble overrasket over pesingen min og mener jeg bør trene mer kondis 😁😁😁 Er jo blitt ganske sterk, men det er jammen tungt å bære ting oppover ei trapp, og forsåvidt også 50-100 meter bortover. Har ikke det innimellom programmet mitt vanligvis 😅 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden (endret) Jeg trener fast på Evo bare 2 ganger i uka nå. Men vi går mye tur. Jeg teller ikke km lenger, men sambo mener det var godt over ei mil i går. Vi gikk forbi der det har rast ut et par timer før det skjedde. Først trodde jeg det var samme gate, men det var forran blokka vi gikk. Forrige helg gikk vi over ei mil både lørdag og søndag. Endret 25 minutter siden av Nicklusheletida 0 Siter
Glitter Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden (endret) Er litt handicapet, men i dag har jeg og moren min vært utr på krykketreningstur "intervall". Går det jeg klarer på krykkene også sitter jeg et stykke i rullestolen. Hadde vel fem økter på krykkene. Er en uke siden utskrivelse fra sykehuset og jeg har blitt sterkere på den tiden. Det er min trening for tiden. Endret 19 minutter siden av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.