Gå til innhold

Den nye KrFU-lederen mener kvinner bør bære frem barn etter voldtekt

Er du enig med KrFU-lederen  

6 stemmer

1. 1. Er du enig med KrFU-lederen

• Ja
      0
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt har barnet lik verdi, men det er likevel opp til den gravide om hun vil beholde eller ikke. 

For øvrig så modererte hun seg på radioen og sa at det Selvsagt var opp til hver enkelt hva en vil gjøre, og at hun ikke dømte det. 

AnonymBruker
Skrevet

Problemet/poenget er da ikke at barnet ikke ville hatt verdi på lik linje med alle. 

At en kvinne skal bære frem et barn påført henne av en overgriper, i sitt livs trolig verste stund - får være opp til kvinnen selv og ingen andre. Skal da gud hjelpe meg ikke påføre folk skyld og skam for å ikke klare det. Uansett hvor mye politikeren bare "tenker høyt".

Anonymkode: 64808...cb5

Skrevet

Jeg hadde nok ikke fått barnet, men da hadde jeg jo valgt bort et liv. 

Skrevet (endret)

Jeg mistenker at hun bruker en strategi som alt-right har hatt stor suksess med.

Hun sier noe som umiddelbart er veldig provoserende, men som samtidig er litt tvetydig og uangripelig. Målet er å fremprovosere en overdreven motreaksjon.

Hun snakket jo bare om hva hun ville valgt. Det må være lov å ikke ta abort også. Ikke sant?

Problemet er hun en politiker som uttaler seg offentlig. KrF har strittet møt abort ved hver korsvei. Det handler egentlig ikke bare om henne. 

Endret av Grendel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...