AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Eller kan man velge å ha kreditten tilgjengelig? Spør om dette fordi det vil være utslagsgivende for om jeg går inn for å betale siste titusener eller bare renter. Jeg ønsker å ha lånerammen som en buffer, hvis det skulle skje noe med boligen, som trenger utbedres. Anonymkode: bb992...a6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 4 minutes ago, AnonymBruker said: Eller kan man velge å ha kreditten tilgjengelig? Spør om dette fordi det vil være utslagsgivende for om jeg går inn for å betale siste titusener eller bare renter. Jeg ønsker å ha lånerammen som en buffer, hvis det skulle skje noe med boligen, som trenger utbedres. Anonymkode: bb992...a6a Står her: Når rammelånet er nedbetalt, kan du låne opptil rammen igjen uten å snakke med banken først. Gebyrene kan også være høyere enn et vanlig lån, og i noen tilfeller tar dessuten banken en liten provisjon av totalrammen. https://www.finansnorge.no/tema/personlig-okonomi/okonomi--og-gjeldsradgivning/oke-kredittrammen/ Anonymkode: 261fd...e50 0 Siter
Ekstra Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller kan man velge å ha kreditten tilgjengelig? Spør om dette fordi det vil være utslagsgivende for om jeg går inn for å betale siste titusener eller bare renter. Jeg ønsker å ha lånerammen som en buffer, hvis det skulle skje noe med boligen, som trenger utbedres. Anonymkode: bb992...a6a Man kan ha kreditten tilgjengelig mot et lite gebyr, i hvert fall er det slik i min bank. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.