påskelilje Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg hadde en knallgod styrketreningsøkt på onsdag. Var i kjempeform! Ny rekord på beinpress 😄 Men så ble syk på fredag. Har hatt det veldig intenst på jobb til og med torsdag kveld/fredag, så kroppen holdt tydeligvis ut akkurat lenge nok. Har bare ligget i helga, med feber, tung kropp, vondt I hode og hals. Trengte nok hvile. Har sovet ekstremt mye de to siste døgnene 🙃 Så - ingen søndagstur eller hyppige treningsøkter på meg, kun den ene. 0 Siter
emilie321 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden påskelilje skrev (49 minutter siden): Jeg hadde en knallgod styrketreningsøkt på onsdag. Var i kjempeform! Ny rekord på beinpress 😄 Men så ble syk på fredag. Har hatt det veldig intenst på jobb til og med torsdag kveld/fredag, så kroppen holdt tydeligvis ut akkurat lenge nok. Har bare ligget i helga, med feber, tung kropp, vondt I hode og hals. Trengte nok hvile. Har sovet ekstremt mye de to siste døgnene 🙃 Så - ingen søndagstur eller hyppige treningsøkter på meg, kun den ene. Så kjedelig! Håper du kommer deg raskt. Riktig god bedring 0 Siter
påskelilje Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden emilie321 skrev (1 time siden): Så kjedelig! Håper du kommer deg raskt. Riktig god bedring Takk 🥰 0 Siter
Grendel Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) God bedring @påskelilje Det har vært ganske intens for min del også. Jeg fikk til mine to joggeturer til sammen 15 km. Da velger jeg å være fornøyd. Endret 2 timer siden av Grendel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.